اخبار داغ

با توان ۱۰۰ درصدی به مصاف رقبا می‌رویم؛

نویدکیا: مس رفسنجان از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ است/ در جام حذفی نیز با قدرت ظاهر می‌شویم

نویدکیا: مس رفسنجان از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ است/ در جام حذفی نیز با قدرت ظاهر می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مس رفسنجان یکی از با ثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که می‌داند از اینکه وارد لیگ برتر شده چه می‌خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر مس رفسنجان در مرحله یک ‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس رفسنجان یکی از باثبات ترین تیم‌هایی است که تا هفته هفدهم لیگ برتر بازی کرده و می‌داند از اینکه وارد لیگ برتر شده چه می‌خواهد و با ثبات بالا و رو به جلو بازی می‌کند. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند چون آنها می‌دانند در هر بازی به دنبال چه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در بازی که در رفسنجان داشتیم درباره مس صحبت کردم و باز هم می‌گویم که این تیم از دقیقه یک تا دقیقه 90 به نحو احسن دفاع می‌کند و تلاش دارد فضاهای زمین را خیلی خوب پوشش دهد و اگر گلی بخورند یا بزنند سازمان این تیم بهم نمی‌ریزد. این موضوع برای چنین تیم‌هایی یک حسن بزرگ است چون بسیاری از تیم‌های درجه یک فوتبال ما نمی‌توانند این کار را انجام دهند. این ثبات و روند رو به جلو نشان می‌دهد فردا بازی بسیار سنگینی برابر این تیم داریم که بازیکنان و کادر فنی باید با تمرکز بالا و صد درصدی به مصاف مس بروند.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: هیچ دلیلی ندارد چون در رفسنجان این تیم را شکست داده‌ایم فردا بتوانیم در نقش‌جهان این کار را تکرار کنیم و باید خیلی باهوش باشیم و تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

,

نویدکیا گفت: امیدوارم روزی برسد که دوباره هواداران را در ورزشگاه ببینم. برای من خیلی ایده‌آل بود که آنها در ورزشگاه حضور داشتند چون سال اول حضورم روی نیمکت سپاهان است و هواداران می‌توانستند با انرژی مثبت خود به من کمک کنند، اما با تمام شرایطی که وجود دارد امیدوارم آنها باز هم از منازل خود برای تیم انرژی مثبت بفرستند تا در بازی‌های خود بهتر و بهتر بازی کرده و رو به جلو حرکت کنیم.

,

وی بیان کرد: برای دیدار فردا مصدومی نداریم اما برخی بازیکنان نیاز دارند به شرایط بهتری برسیم و به همین دلیل، شایان مصلح، روح‌الله باقری و رسول نویدکیا در لیست بازیکنان حضور ندارند اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد علیرضا صادقی بازیکن آکادمی سپاهان در بازی قبلی این تیم تصریح کرد: علیرضا یکی از فوتبالیست‌های خوب ما است و دلم نمی‌خواهد اگر جوانانی را به تیم بزرگسالان می‌آورم تنها به آوردن آنها اکتفا کنم و دوست دارم اگر در هر سال یکی، دو نفر را به تیم بزرگسالان می‌آورم کم‌کم به آنها بازی دهم تا شرایط لیگ برتر و حضور در تیم‌های بزرگ را تجربه کنند و برای آینده خود، خانواده‌های‌شان و تیم مفید باشند.

,

نویدکیا اضافه کرد: علیرضا فوتبالیست بسیار خوبی است که به اعتماد به نفس نیاز دارد و به همین دلیل تلاش می‌کنم این بازیکنان را زمانی که وضعیت تیم بهتر است بازی دهم تا بهتر به تیم کمک کنند؛ مانند یاسین سلمانی که در 2 هفته اول فقط چند دقیقه بازی کرد ولی الان جزو نفرات اصلی است و به تیم به خوبی کمک می‌کند.

,

وی در پاسخ به اینکه تیمش در جام حذفی نیز با تمام توان به میدان می‌رود یا تغییراتی نسبت به لیگ برتر خواهد داشت، گفت: قطعاً دلم می‌خواهد با تمام توان خود در جام حذفی شرکت کنیم چون اگر منصفانه و منطقی به این موضوع نگاه کنیم، تیمی که می‌تواند با 5 بازی قهرمان شود راهی که در 30 بازی لیگ طی می‌کند را باید در 5 بازی طی کند و این شانس بسیار بزرگی نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌ها است که باید از این شانس به نحو احسن استفاده کنند. ما نیز دوست داریم به نحو احسن از شانس خود استفاده کنیم و در جام حذفی خیلی باقدرت به جلو حرکت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه