اخبار داغ

با نفرات اصلی در بخش تیمی جام جهانی شرکت نمی‌کنیم

فخری: از نتایج شاگردانم رضایت دارم/ هدفمان رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی است

فخری: از نتایج شاگردانم رضایت دارم/ هدفمان رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی است
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: با توجه به اینکه سهمیه تیمی سابر ایران قطعی است، می‌خواهیم در رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی قرار بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری درباره مسابقات جام جهانی اسلحه سابر در بوداپست مجارستان اظهار داشت: بعد از یک سال تعطیلی مسابقات بین‌المللی، جام جهانی در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد. این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه تیمی المپیک برای قاره اروپا بود که فرانسه و روسیه برای رسیدن به این سهمیه در رقابت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: در بخش انفرادی این مسابقات 210 سابریست حضور داشتند که تا اینجا 150 نفر حذف شدند و 4 نماینده ایران در جمع 60 نفر پایانی حضور دارند. از نتایج شاگردانم راضی هستم. نیما زاهدی با توجه به اینکه تازه وارد اردوی تیم ملی شده در جام جهانی درخشید و نتایج شگفت‌انگیزی به دست آورد. او حریفان قدرتمندی را شکست داد.

,

سرمربی تیم سابر کشورمان در پاسخ به این پرسش که «برای بخش تیمی جام جهانی چه هدف‌گذاری صورت گرفته؟»، گفت: با توجه به اینکه سهمیه تیمی سابر ایران قطعی است. هدف ما این است که در پایان این مسابقات در رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی قرار بگیریم. به همین دلیل در بخش تیمی مسابقات از نفرات اصلی خود استفاده نمی‌کنیم. با قرار گرفتن در این جایگاه در المپیک با قرعه آسان‌تری روبه‌رو خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه