اخبار داغ

مربیان نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم آباد چه گفتند؟

یزدی: اولویت نفت جام حذفی نبود/ ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای مسجدسلیمان مهمتر است

یزدی: اولویت نفت جام حذفی نبود/ ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای مسجدسلیمان مهمتر است
پس از بازی نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم آباد در جام حذفی که با برتری خیبر همراه بود، مربیان دو تیم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایطش به همین شکل است که دیدید. تیم‌هایی که به لحاظ سطح پایین هستند، دفاعی بازی می‌کنند و حرکاتی انجام می‌دهند که توقف های زیادی می‌شود، اما اینها توجیه کننده نیست و باید ایرادهای خود را برطرف کنیم. در بخش دفاع از نیم فصل اول هم بهتر بودیم و در نیم فصل دوم هم ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در بخش حمله نقص داریم و باید برطرف کنیم. اما نوید این را می‌دهیم که با بازیکنان جوان درخشش خوبی در تمرینات داشته و بهتر شوند و از حملات استفاده کنند. به تیم خیبر تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند، اما شانس هم زیاد با ما یار نبود. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که شرمنده آنها شدیم. اما اولویت برای ما جام حذفی نبود و اگر احترام به مسابقات نبود، کنار می کشیدیم. باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم و کار را جلو ببریم.
,
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اعتراض به داوری اظهار داشت: در صحنه ای که اعتراض کردیم  بازیکن حریف روی پای بازیکن ما رفت و داور می‌توانست پنالتی بگیرد. البته چون صحنه را از تلویزیون ندیدم، نمی توانیم نظر قطعی بدهیم. از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری کنند. از برخی برنامه های تلویزیونی هم گلایه داریم که اصلا صحنه هایی که داوران علیه ما سوت می‌زنند را نشان نمی‌دهند. ما تیم کم بضاعتی هستیم و باید با نیروی بیشتری در لیگ رقابت کنیم.
,
یزدی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفت گفت: پنجره‌مان همچنان بسته است، اما از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که طی 2، 3 روز گذشته قرارداد بچه‌ها را به 50 درصد رساندند و فکر می‌کنم کمتر تیمی این درصد را پرداخت کرده باشد. امیدوارم پنجره هم به زودی باز شود و بتوانیم 2، 3 بازیکن را اضافه کنیم.
,
 
,
*ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای مسجدسلیمان مهمتر است
,
عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد پس از برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یک بازی گردن کلفت، باکیفیت بالا و منظم را شاهد بودیم. به هر حال تیم نفت مسجدسلیمان تا به اینجای مسابقات لیگ تیمی گردن کلفت نشان داده. این تیم جلوی تیم‌های بزرگ را گرفته و حتی پیروز شده است. ما با آگاهی از این مسئله و شناخت کامل از تیم نفت بازی کردیم.
,
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خاطر نشان کرد: می‌دانستیم برای تیم نفت بازی مقابل پرسپولیس مهمتر از دیدار امروز است و به همین خاطر از تعدادی از بازیکنان خود استفاده نکرده بودند. متأثر از این مسئله ما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.
,
ویسی یادآور شد: هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد ما به دنبال ادامه بازی در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بودیم، چرا که بازیکنان پنالتی‌زن خوبی داریم و می‌خواستیم از توانایی آنها استفاده کنیم.
,
وی برای داریوش یزدی و دیگر عوامل تیم نفت در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و در پاسخ به این پرسش که برد در بازی امروز چقدر می‌تواند در روحیه شاگردانش تأثیرگذار باشد، گفت: وقتی مقابل تیمی سختکوش مثل نفت مسجدسلیمان که در خانه سخت می‌بازد و امتیاز از دست می‌دهد، پیروز می‌شوید، این مسئله باعث ارتقای روحیه بازیکنان، کادر فنی، مدیران باشگاه و هواداران می‌شود.
,
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: بازیکنان جدید ما کاملاً آماده نبودند، اما با تمام توان بازی کردند و تجربه آنها نشان داد می‌توانیم یک تیم شکیل داشته باشیم. امیدوارم نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول، نیم‌فصل ما باشد.
,
ویسی در مورد داوری بازی نیز گفت: در مورد داوری در لیگ یک هم حرفی نمی‌زنم و امروز هم حرفی نخواهم زد. اجازه دهیم این داوران جوان قضاوت کنند. همانطور که یزدی آرام و مظلوم کنار زمین ایستاده بودیم، ما هم سعی کردیم اعتراضی به داوری نداشته باشیم. امیدوارم تیم‌های دیگر نیز همین رویه را در پیش بگیرند.
,
انتهای پیام/
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه