اخبار داغ

لیگ جهانی کاراته وان استانبول| مدال برنز در یک قدمی آسیابری/ عسگری حذف شد

لیگ جهانی کاراته وان استانبول| مدال برنز در یک قدمی آسیابری/ عسگری حذف شد
علی اصغر آسیابری ملی پوش وزن منفی ۷۵ کیلوگرم آقایان کشورمان برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ یکشنبه به روی تاتامی می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از امروز تا یکشنبه ۲۴ اسفند ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علی اصغر آسیابری ملی پوش وزن منفی ۷۵ کیلو گرم آقایان کشورمان حریف اول خود کاریل کازنتکو از روسیه را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و در دوم مسابقات هنری وکوئا از گرجستان را نیز یک بر صفر شکست داد.
,
آسیابری در دور سوم نیز توماس اسکات از امریکا را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد اما در دور چهارم با نتیجه ۳ بر ۲ در مقابل لوئیجی بوسا نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا نتیجه را واگذار کرد و با راهیابی بوسا به فینال آسیابری راهی جدول رپه شارژ شد.
,
در جدول رپه شارژ نیز با برتری ۵ بر یک در مقابل دوآن عثمانی از مقدونیه، یکشنبه برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول روی تاتامی می رود.
,
حریف آسیابری در رقابت کسب مدال برنز ارمان التیمور دارنده نقره و برنز اروپا و همچنین  یک طلا، ۱ نقره و ۷ برنز لیگ های جهانی کاراته وان از کشور میزبان است.
,
بهمن عسگری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، ابتدا با نتیجه ۶ بر صفر یوسف الامانی از قطر را شکست داد و در ادامه مقابل انیس گاربوویچ از کرواسی یک بر صفر پیروز شد.
,
نماینده المپیکی کاراته ایران در دور چهارم با شکست ۶ بر ۳ مقابل الهامی شعبانی از کوزوو از دور مسابقات کنار رفت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه