اخبار داغ

اکران اختصاصی با حضور لاله صدیق و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی/ «لاله» نوروز روی پرده سینماها+عکس

اکران اختصاصی با حضور لاله صدیق و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی/ «لاله» نوروز روی پرده سینماها+عکس
بعد از یک دهه، فیلم لاله با حضور مسئولان سینمایی وزارت ارشاد، مرکز گسترش تجربی سینمایی، هنرمندان و جمع کثیری از علاقمندان و ورزشکاران رشته اتومبیلرانی اکران اختصاصی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فیلم سینمایی لاله محصول مرکز گسترش تجربی سینمایی با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولان سازمان سینمایی وزارت ارشاد اکران اختصاصی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلم سینمایی لاله روایتگر زندگی لاله صدیق بانوی قهرمان اتومبیلرانی ایران است. این فیلم با محوریت حضور مثبت و سازنده بانوان و امیدآفرینی در نوروز 1400 بر پرده سینما خواهد نشست.

,

مازیار ناظمی بعد از تماشای این فیلم گفت: یکی از بهترین آثار سینمایی را با موضوع ورزش و زندگی قهرمانان شاهد بودیم و امیدوارم این تلاش ارزنده مرکز گسترش تجربی سینمایی و همینطور آقای نیک نژاد کارگران فیلم، مورد اقبال عمومی و خصوصا جامعه بزرگ و محترم این فدراسیون قرار بگیرد

,

مازیار ناظمی افزود: سینمای ایران با قهرمانان مرد ورزشی زیادی روبرو بوده و این فیلم از معدود آثار مناسب و به نظر من قوی برای معرفی چهره های قهرمان زن ورزش است که با دشواری متعدد مطرح می شوند ولی اکثرا در حجم تبلیغات گسترده قهرمانان مرد، کمرنگ و گاهی به راحتی فراموش می شوند.

,

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: حمایت از آثار فرهنگی برای ما اولویت بالایی دارد و رشته موتورسواری و اتومبیلرانی سرشار از قصه ها و روایت های جذاب برای عامه مردم است.

,

بعد از یک دهه، فیلم لاله جمعه با حضور مسئولان سینمایی وزارت ارشاد، مرکز گسترش تجربی سینمایی، هنرمندان و جمع کثیری از علاقمندان و ورزشکاران رشته اتومبیلرانی اکران اختصاصی شد.

,

, ,

انتهای پیلم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه