اخبار داغ

تنیس روی میز انتخابی المپیک| حذف هر ۴ نماینده ایران در روز نخست/ یک برد و ۴ باخت برای پینگ‌پنگ بازان تیم ملی

تنیس روی میز انتخابی المپیک| حذف هر ۴ نماینده ایران در روز نخست/ یک برد و ۴ باخت برای پینگ‌پنگ بازان تیم ملی
در نخستین روز رقابت‌های روز نخست قهرمانی جهان تنیس روی میز که انتخابی المپیک محسوب می‌شود، هر ۴ پینگ پنگ باز ایران مقابل رقبای خود شکست خوردند و حذف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز نخست از رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک 2020 توکیو که با حضور بازیکنانی از سراسر دنیا به میزبانی قطر برگزار می‌شود، در حالی برگزار شد که هر ۴ پینگ پنگ باز اعزامی ایران با شکست برابر حریفان از گردونه رقابتها حذف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در اولین دیدار امروز نمایندگان ایران نیما عالمیان در مرحله یک شانزدهم مقابل اینخبات از مغولستان قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.
,
نیما با نتایج ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۱، ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۱ مقتدرانه پیروز شد.
,
نیما عالمیان با رنکینگ ۱۲۷ جهان در مرحله یک هشتم نهایی در دومین دیدار خود مقابل جیکوب دیاس از لهستان با رنکینگ ۶۵ جهان قرار گرفت و ۴ بر یک مغلوب شد. او در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۸ به پیروزی رسید اما در چهار گیم دیگر با نتایج ۱۲ بر ۱۴، ۹ بر ۱۱، ۸ بر ۱۱ و ۹ بر ۱۱ شکست خورد.
,
دومین نماینده تنیس روی میز مردان ایران نوشاد عالمیان که در جدول 2 قرار داشت و در دور اول در مرحله یک شانزدهم نیز استراحت کرده بود، در مرحله یک‌هشتم نهایی برابر فلورنت لامبیت نفر 104 رنکینگ جهانی 4 بر یک باخت و از دور مسابقات کنار رفت.
,
عالمیان که هم‌اکنون در رده 73 رنکینگ جهانی قرار دارد، ست‌های اول، دوم، سوم و پنجم را 11 بر 3، 11 بر 8، 13 بر 11 و 11 بر 7 واگذار کرد و تنها در ست چهارم 11 بر 9 پیروز شد.
,
در بخش زنان ندا شهسواری با شکست مقابل ورزشکاری از ترکیه از دور رقابت‌ها کنار رفت. شهسواری با رنکینگ ۲۲۱ جهان مقابل سیبل آلتین کایا از ترکیه با رنکینگ ۱۸۳ جهان، ۴ بر یک شکست خورد. او گیم اول را با نتیجه ۶ بر ۱۱ باخت، در گیم دوم با ۱۱ بر ۷ برنده شد اما در سه گیم دیگر با نتایج ۷ بر ۱۱، ۳ بر ۱۱ و ۱۳ بر ۱۵ مغلوب شد. 
,
شیما صفایی دیگر نماینده تنیس روی میز زنان ایران برابر حریف اروپایی شکست خورد و حذف شد. صفایی که در جدول 4 قرار داشت، برابر سارا دی‌نات نفر 75 رنکینگ جهانی از لوکزامبورگ 4 بر صفر و با نتایج 11 بر 8، 11 بر 5، 11 بر 4 و 11 بر 7 مغلوب شد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.
,
بدین ترتیب هر چهار نماینده ایران در بخش زنان و مردان امروز در رقابت‌های خود شکست خوردند و حذف شدند. 
,
مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک از ۲۴ تا ۲۶ اسفند در دو مرحله برگزار می‌شود.
,
جدول مردان از یک شانزدهم نهایی و جدول زنان از یک هشتم نهایی آغاز می‌شود.
,
مرحله نخست بخش مردان شامل سه جدول حذفی که برندگان هر جدول سهمیه انفرادی المپیک را می‌گیرند. مرحله نخست بخش زنان شامل چهار جدول حذفی است که برندگان هر جدول سهمیه انفرادی المپیک را به دست می‌آورند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه