اخبار داغ

با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی؛

جلسه کمیته فنی آبهای آرام و کمیته فنی روئینگ برگزار شد

جلسه کمیته فنی آبهای آرام و کمیته فنی روئینگ برگزار شد
با برگزاری جلسه کمیته فنی آبهای آرام در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه تصمیم‌گیری و برای برخی مواد تایم ورودی تعیین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آبهای آرام به ریاست علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تصمیم‌گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس نظر اعضای کمیته فنی آبهای آرام قایقرانان حاضر در اردو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ملزم به حضور در تست انتخابی فروردین‌ماه هستند. اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتند تنها نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند، به مسابقات اعزام شوند.

,

بر این اساس نفر برتر مواد کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان، کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان و کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان به تایلند اعزام می‌شود.

,

برای بقیه مواد تایمی ورودی تعیین شد و قایقرانان در صورت کسب این تایم در تست انتخابی، به مسابقات اعزام خواهد شد.

,

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان زمان ۲:۰۲.۹۹ دقیقه، در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زمان ۴۱.۹۹ ثانیه، در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زمان ۴۹.۹۹ ثانیه، در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر آقایان زمان ۳:۲۰.۹۹ دقیقه و در کایاک ۲۰۰ متر آقایان زمان ۳۵.۹۹ ثانیه تعیین شده که قایقرانان حاضر در اردو در صورتی که بتوانند این تایم را در تست انتخابی فروردین ماه کسب کنند، به مسابقات اعزام خواهند شد.

,

در بخش پاراکانو نیز در 5 ماده که قایقرانان شانس کسب سهمیه دارند تایم ورودی تعیین شد. در KL1 بانوان زمان 1:10.99 دقیقه، در KL2 بانوان زمان 56.99 ثانیه، در VL2 آقایان زمان 55.99 ثانیه، در KL1 آقایان زمان 54.99 ثانیه، در KL3 آقایان زمان 43.99 ثانیه و در KL2 آقایان زمان 46.99 ثانیه تایم تعیین شده برای تست انتخابی تیم ملی در فروردین ماه برای نفرات حاضر در اردو است.

, KL1, KL2, VL2, KL1, KL3, KL2,

در این جلسه کمیته فنی آبهای آرام علیرضا سهرابیان رئیس، خسرو ابراهیمی و کتایون اشرف نائب‌رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی آبهای آرام و محمود ساویز، محسن میلاد، مسعود میرسعیدی، الیاس اقلیمی و الهه خوارزمی حضور داشتند.

,

*گزارش جلسه کمیته فنی روئینگ

, *گزارش جلسه کمیته فنی روئینگ,

جلسه کمیته فنی روئینگ با گزارش مربیان تیم ملی و با تصمیم‌گیری در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه در ژاپن برگزار شد.

,

در جلسه کمیته فنی روئینگ که با حضور مسئولین فدراسیون، مربیان و اعضا برگزار شد، در خصوص اعزام نفرات به مسابقات کسب سهمیه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

,

با مباحث مطرح شده در این جلسه مقرر شد تست نهایی انتخابی با حضور ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی روئینگ در فروردین‌ماه در مسافت دوکیلومتر انجام و با توجه به شانس کسب سهمیه درباره نفرات اعزامی تصمیم‌گیری شود.

,

در این جلسه کمیته فنی علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نواب رییس، رضا صابونچی دبیرکل، عمران پورعسگرپرست، محسن شادی، مهسا جاورو عاقل حبیبیان اعضای کمیته فنی و سولماز عباسی و افشین فرزام مربیان تیم ملی روئینگ کشورمان حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه