نقض آتشبس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک
آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتشبس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.
همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.
ارسال دیدگاه