اخبار داغ

از سوی فرماندار سابق کلاله تکذیب شد؛

تکذیب وجود تفاهم‌نامه بین فرمانداری کلاله و خیرین مبنی بر واگذاری میله گرد به خیرین

تکذیب وجود تفاهم‌نامه بین فرمانداری کلاله و خیرین مبنی بر واگذاری میله گرد به خیرین
موضوع میله گردهای مفقودی اداره راهداری کلاله با ورود فرماندار سابق این شهرستان وارد مرحله جدیدی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، روز ۲۹ بهمن ماه امسال، خبر برگشت حدود ۴ تن میله گرد ۳۲ از یک آهن فروشی همه مردم را به تعجب واداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

حال این که این میله گردها چگونه سر از شهرستان آزادشهر(حدود ۶۰ کیلومتر دورتر از کلاله) درآورده مشخص نیست!.

,

برخی مدعی هستند که مقدار این میله گردها بسیار بالاتر از این ۴ تن است.

,

حالا بعد از حدود ۲۶ روز از پیدا شدن این میله گردها، هنوز اسرار این میله گردها کشف نشده است.

,

امان باشقره، رئیس جدید اداره راهداری کلاله در این خصوص اظهار بی اطلاعی می کند و مدعی است که هیچ سندی در اداره راهداری در خصوص واگذاری میله گردها به فرد یا افرادی وجود ندارد.

,

محمد ابراهیمی، فرماندار فعلی کلاله هم مدعی است که در این خصوص اطلاعی ندارد و علی رغم رویه معمول که باید اسناد توافق نامه های ادارات در فرمانداری هم باشد، سندی در این خصوص در فرمانداری کلاله موجود نیست.

,

تنها سندی که در این خصوص آنهم به شکل رونوشت موجود است؛ دارای دو توافق نامه مجعول است که باید فرماندار قبلی کلاله و مدیر کل راهداری استان در خصوص آن پاسخ دهند.

,

در همین راستا علی اصغر بیانی، فرماندار سابق شهرستان کلاله در این خصوص به خبرنگار ما، گفت: چندین جلسه در این خصوص برگزار و در نهایت تصمیم بر این شد که یک سری امکانات از قبیل: ماشین آلات، برداشت از معدن(برای گراویل) در اختیار افراد دخیل در پروژه قرار گیزد؛ ولی از از الحاقیه خبر ندارم و اگر الحاقیه ای هم قرار بوده زده بشود؛ باید باز هم به امضاء مدیرکل، فرماندار، اداره راهداری و مجمع خیرین رسیده باشد و قطعا اگر موردی بوده باید ما هم در جریان می بودیم و آن را امضاء می کردیم.

,

این درحالی است که در الحاقیه مورد نظر که به زودی در همین سایت منتشر خواهد شد، هیچ امضائی از مدیر کل راهداری و فرماندار شهرستان نیست.

,

هنوز مشخص نیست که در این بین چه اتفاقی افتاده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه