اخبار داغ

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز خبر داد؛

کشف بیش از ۲هزار انواع مواد محترقه پرخطر در طرقبه شاندیز

کشف بیش از ۲هزار انواع مواد محترقه پرخطر در طرقبه شاندیز
اویسی گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال، در سطح شهرستان تمام نیروهای انتظامی برای مقابله با اتفاقات احتمالی به صورت آمادگی صد در صدی دارند، در طول هفته گذشته نیز تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه پرخطر در طرقبه شاندیز کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بهنام اویسی، فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم که از جمله رسوم دیرینه ای است که از قدیم الایام در نزد ایرانیان مرسوم بوده است، اما اتفاقاتی که در سطح کشور در چهارشنبه سوری رخ می دهد نگران کننده است و  آسیب های زیادی را به بار می آورد  که حتی بعضی از این آسیب ها قابل جبران نبوده و نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه اتفاقات ناگوار چهارشنبه سوری از یه طرف  آسیب و خسارتی هم به  اموال دولتی از جمله همین آسفالت خیابانها با هزینه های گزاف وارد می کند، تصریح کرد: از شان و جایگاه مردم عزیز ما که فرهنگ و تمدنی کهن دارند به دور است  که بخواهند رفتارهایی را داشته باشند که یک سنت دیرینه را به یک چالش  تبدیل کند.

,

سرهنگ اویسی، با اشاره به شرایط فراگیری بیماری منحوس کرونا در دنیا و کشور ایران، اظهار کرد: قطعا کوچکترین غفلت در این زمینه می تواند آسیب ها را برای ما دو چندان کند، بنابراین تاکید می کنیم که در ایام چهارشنبه شب آخر سال مردم عزیز در خانه بمانند تا هم از بیماری کرونا دورباشند و هم اینکه از حوادث احتمالی و خطرات ناشی از آن در امان بمانند.

,

وی افزود: اگر مردم به هر نحو ممکنی خواستند دقایقی را بیرون از خانه سپری کنند حتی المقدور اعضای خانواده در کنار هم باشند، در کنار خانواده بودن هم آسودگی خاطر را برای خود خانواده ها دارد و هم برای پلیس که مطمئن می شویم اعضای خانواده آسیبی نخواهند دید.

,

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز با اشاره به آمادگی صد در صد تمام نیروهای انتظامی شهرستان برای مقابله با اتفاقات احتمالی چهارشنبه سوری در این شهرستان بیان کرد: واحدهای خدمات رسانی از جمله؛ اورژانس، آتش نشانی، شهرداری ها، جمعیت هلال احمر،  ادارات آب و فاضلاب و سایر اداراتی که مرتبط با این امور هستند در کنار نیروی انتظامی به صورت آماده باش کامل حضور دارند.

,

کشف  ۲ هزار و ۲۰۰ عدد انواع  مواد محترقه پرخطر در شهرستان در طول هفته گذشته توسط پلیس 

, کشف  ۲ هزار و ۲۰۰ عدد انواع  مواد محترقه پرخطر در شهرستان در طول هفته گذشته توسط پلیس ,

وی اظهار کرد: در هفته گذشته یک سری از انواع مواد محترقه پرخطر که حدود ۲ هزار و ۲۰۰ عدد بود  توسط همکاران انتظامی در سطح شهرستان کشف شده است.

,

سرهنگ اویسی، در مقایسه کشفیات مواد محترقه امسال با سال گذشته، گفت: کشفیات ما امسال صد در صد نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

,

وی با اشاره به خطرات و آسیب های جبران ناپذیر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: هرگز از وسایل محترقه دست ساز استفاده نکنید این مواد محترقه هم در هنگام ساخت یک سری حوادث‌ را ایجاد می کند و هم در هنگام استفاده صدماتی را برای شهروندان به وجود می آورد.

,

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز، اظهار کرد: از پرتاب بطری های فلزی، شیشه ای و سایر مواد آتش زا به درون آتش خودداری شود، پرتاب اینگونه اشیا باعث انفجار می شود که قطعا صدماتی را برای اطرافیان  در پی خواهد داشت.
 
وی با اشاره اینکه بعضی رفتارها در چهارشنبه سوری باعث ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان می شود، بیان کرد: مزاحمت ها ممکن است به شکل های مختلف اتفاق بیفتد، شاید از نظر بعضی ها یک ترافیک ساده حاشیه ای نداشته باشد ولی امکان دارد که در پشت همین ترافیک جان یا مال فردی در معرض خطر باشد یا بیماری نیازمند امداد رسانی باشد، همین ترافیک ساده کار واحدهای خدمات رسان مثل: آتش نشانی و  اورژانس را نیز مختل می کند.

,
,
,

سرهنگ اویسی با بیان اینکه وظیفه  نیروی انتظامی خدمات رسانی به مردم است، اظهارکرد: در راستای خدمات رسانی به مردم ما تمام تلاش خود را داریم و در کنار مردم از خوشحالی و شادمانی آنها  ما نیز خردسند می شویم و اگر اتفاقی ناگوار برای یک شهروند رخ دهد قطعا ما نیز نگران و ناراحت می شویم.

,

وی افزود: همه تلاش ما اینست که اگر مردم در چهارشنبه آخر سال با دل خوش بیرون می آیند با دل خوش هم به خانه برگردند این موضوع باعث خوشحالی ما است،  مردم احساس نکنند وقتی پلیس در کنار آنها حضور دارد مانعی برسر راه شادی و خوشحالی آنها است، ایام عید و اعیاد بزرگی را در پیش رو داریم که امیدواریم مردم شاد و خرسند باشند.

,

در ایام نوروز برای ایجاد محدودیت ها ما تابع شرایط و وضعیت بیماری کرونا و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم
فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز، خاطر نشان کرد: برای ایام نوروزو طرح تعطیلات نوروزی هم در بحث انتظامی و هم پلیس راهور شهرستان، تمهدیدات لازم اتخاذ شده است.

, در ایام نوروز برای ایجاد محدودیت ها ما تابع شرایط و وضعیت بیماری کرونا و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم,
,

وی با بیان اینکه در بحث ایجاد محدودیت ها، تابع شرایط و وضعیت بیماری کرونا و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم، تاکید کرد: هر تصمیمی که در این ستاد گرفته شود ما ملزم به اجرا هستیم، اگر محدودیت ها افزایش پیداکند ما به عنوان یک ارگان اجرایی قطعا در بحث ایجاد محدودیت وظایفی را که بر عهده داریم با جدیت انجام خواهیم داد و اگر هم محدودیت نبود قطعا وظیفه داریم در این شهرستان که حوزه تفریحی و گردشگری است به مردم عزیز هر چه بهتر و بیشتر خدمات داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه