اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خبرداد؛

جشنواره ملی نیکوکاری طرحی برای کمک بسیجیان به ایتام

جشنواره ملی نیکوکاری طرحی برای کمک بسیجیان به ایتام
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط کشور، مشکلاتی برای کمتیه امداد در زمینه کمک به ایتام ایجاد شده بود که برای رفع این مشکلات تفاهم نامه ای بین بسیج مستضعفین و کمتیه امداد کشور امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین عجمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص جشنواره ملی نیکوکاری اظهار کرد: سرپرستی ایتام در سطح کشور بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است که طرح محسنین و ایتام را چند سالی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط کشور، مشکلات در این زمینه برای کمتیه امداد ایجاد شده بود که برای رفع این مشکلات تفاهم نامه ای بین بسیج مستضعفین و کمتیه امداد کشور امضا شد.

,

وی افزود: بر اساس این تفاهم، جلسه ای با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد که بسیج بتواند حامی انتخاب کند و دنبال کند که حامی ها حضور فعال برای کمک به مددجویان داشته باشند.

,

سرهنگ عجمی بیان کرد: پنج هزار و 746 حامی بسیجی فعال شدند که باید از این ظرفیت استفاده کنیم؛ از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برای کمک به ایتام استفاده کنیم و بتوانیم که این کمک ها را انجام دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: به دنبال برنامه ای هستیم که بتوانیم از ظرفیت شهرستان ها و فضای معنوی پایگاه های بسیج استفاده کنیم که این کار، کمک بزرگی به کمیته امداد و باقیات صالحات برای همه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه