اخبار داغ

خدمت بی‌منت ادامه دارد؛

تقسیم شادی با نیازمندان در همدلی مومنانه/ توزیع۳۰۰ بسته معیشتی در سیستان وبلوچستان همزمان با عید مبعث

تقسیم شادی با نیازمندان در همدلی مومنانه/ توزیع۳۰۰ بسته معیشتی در سیستان وبلوچستان همزمان با عید مبعث
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۳۰۰بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله شیرازی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مبعث پیامبر اکرم (ص) نقطه عطفی در جهان اسلام و جامعه جهانی است، بیان کرد: پیامبر (ص) معرف سبک جدیدی از نظام اجتماعی و سیاسی بودند که در آن اخلاق، معرفت و احکام الهی حاکم بود بنابراین باید سبک زندگی و سیره آن حضرت در جامعه تبیین و الگو و سرمشق زندگی فردی و اجتماعی قرار گیرد.

وی با تاکید بر این مطلب که ارائه خدمت بی منت یکی از رسالت های بسیج و سپاه است، افزود: در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص) و در آستانه حلول سال جدید ۳۰۰ بسته معیشتی در سیستان وبلوچستان توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان با بیان اینکه امید است با این کمک های مومنانه گره ای از مشکلات مردم باز شود، اذعان کرد: این بسته ها شامل اقلام غذایی چون برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه بوده که ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: از این میزان ۱۰۰ بسته معیشتی در زاهدان و ۲۰۰ بسته دیگر در سایر شهرهای استان در بین افراد جامعه هدف که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

شیرازی با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه نمادی از همدلی و مصداق بارز خدمت شایسته به مردم است، ادامه داد: از ابتدای پویش لبخند رضایت و رزمایش کمک مومنانه بیش از پنج هزار بسته معیشتی، لوازم و التحریر، کیف، کفش، بسته های آموزشی و کمک درسی تهیه و در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه