اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد خبر داد؛

کشف محموله ۳.۵ تنی عرضه خارج از شبکه آرد و روغن در خلیل‌آباد

کشف محموله ۳.۵ تنی عرضه خارج از شبکه آرد و روغن در خلیل‌آباد
مسروری گفت: در راستای گشت مشترک نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروهای امنیتی و با همکاری نیروی انتظامی ۲ محموله با حجم ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد و روغن عرضه خارج از شبکه کشف و توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح‌توس، از کشف ۲ محموله عرضه خارج از شبکه آرد و روغن در شهرستان خلیل‌آباد به میزان بیش از ۳ و نیم تن خبر داد و اظهار داشت: ۲ تن روغن خوراکی در یک نیسان در محور بردسکن به سمت خلیل‌آباد توسط نیروی انتظامی کشف و توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,
 
,
وی با بیان اینکه همچنین با تلاش مأموران انتظامی شهرستان از یک دستگاه وانت که به سمت یک دامداری حرکت می‌کرد مقدار ۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد کشف شد، خاطرنشان کرد: پرونده متخلفان جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون ارسال می‌شود.
,
 
,
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه آرد تنها باید در نانوایی‌ها تبدیل به نان شود و حمل آن عرضه خارج از شبکه محسوب می‌شود، تصریح کرد: حمل روغن در این حجم هم خرید خلاف ضوابط است که طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات پس از اعمال قانون و جریمه در بین عموم توزیع می‌شود.
,
 
,
وی همچنین در خصوص فروش آرد از طریق نانوایی‌ها، اذعان کرد: همشهریان اگر با این موارد روبرو شدند اعلام کنند تا بررسی شود و مطمئناً نانوایی‌ها مجاز به فروش و حمل سهمیه آرد خود را ندارند و بایستی در چارچوب قانون که از طریق شرکت‌های مشخص به نانوایی‌ها حمل می‌شود، اقدام کنند.
,
 
,
مسروری با بیان اینکه با هرگونه عرضه آرد خارج از شبکه و فروش آن، با متخلفان برخورد می‌شود و آرد باید تنها به‌صورت نان در نانوایی‌ها عرضه شود، عنوان کرد: نیروی انتظامی نیز در کشف محموله‌های آرد و روغن نیز همکاری بسیار خوبی داشتند که باید از آنها تقدیر کرد.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه نظارت ویژه بر اصناف به‌منظور جلوگیری از احتکار و اختفای کالا به‌قصد گران‌فروشی با افزایش گشت‌های مشترک همه‌روزه در سطح شهرستان اجرا می‌شود، تشریح کرد: همشهریان گزارش‌های احتکار و حمل‌های غیرمجاز را به شمار ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا دراسرع‌وقت رسیدگی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه