اخبار داغ

سرمربیان پیکان و ذوب آهن چه گفتند؟

تارتار: بازی ما مقابل ذوب‌آهن بی‌کیفیت بود/ حسینی: وقت نق زدن و غر زدن برای تیم بستن نداریم

تارتار: بازی ما مقابل ذوب‌آهن بی‌کیفیت بود/ حسینی: وقت نق زدن و غر زدن برای تیم بستن نداریم
سرمربیان دو تیم پیکان و ذوب آهن پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی گفت: ان‌شاءالله در سال جدید از شر این ویروس منحوس همه دنیا خلاص بشوند، امیدوارم که مسؤولان ما هم در سال جدید فکری اساسی برای اقتصاد کشور داشته باشند و مردم از این شرایط سخت رهایی پیدا کنند و شرایط عادی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در خصوص بازی امروز باید بگویم، بازی بی کیفیتی بود به خصوص در نیمه اول، ما هیچ موقعیتی را ندیدیم به جز ضربات ایستگاهی. هر دو تیم عملکرد خوبی نداشتند و فکر می‌کنم ترس از باخت روی کار هر دو تیم تأثیر گذاشته بود. نیمه دوم خوشبختانه ما روی یک کار تمرین شده به گل رسیدیم و برای این نوع بازی با ذوب‌آهن برنامه داشتیم.

, خوبی,

تارتار ادامه داد: ما روی شوت کار کرده بودیم و با شناختی که از تیم حریف داشتیم برای ان نوع گل زدن برنامه داشتیم. از این که این شکلی گل زدیم خیلی خوشحالم، ولی در مجموع بازی بی کیفیتی بود. بعد از گل تیم حریف سعی می‌کرد از کناره‌ها ارسال کند. وقتی کناره‌ها بسته شد، سعی کرد از ارسال مستقیم استفاده کند. البته طبیعی هم بود آنها دو مهاجم بلندقامت داشتند. در مجموع این برد در آینده به ما کمک خواهد کرد و ما به این 3 امتیاز نیاز مبرم داشتیم. از همه بازیکنان به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنیم.

,

تارتار در پاسخ به این سوال که شما در حین بازی اعتراضات زیادی به مسؤولان برگزاری و داوران داشتید گفت: بازی گذشته است و در شرایط بازی استرس بالاست و ما شاید در خیلی از مواقع نتوانیم خود را کنترل کنیم ولی در کل به همه خسته نباشید می‌گویم، ‌ولی امیدوارم همیشه برخوردها جدی باشد یعنی با همه نیمکت‌ها محکم برخورد شود. نیمکت ذوب‌آهن هم نیمکت خوبی است؛ یعنی مجتبی حسینی و همکارانش انسان‌های خوبی هستند و در بحث شلوغ‌کاری به آنها ندارم. کلی عرض می‌کنم و دوست دارم برخورد با همه نیمکت‌ها شدید باشد که نظم و انضباط همیشه حاکم شود.

,

سرمربی تیم پیکان افزود: دوندگی در تیم ما در نیمه اول کم بود و من بابت این موضوع از شاگردانم گله‌مند بودم. برای همین هم تعویض زودهنگامی داشتیم تا بتوانیم دوندگی را بیشتر کنیم و فضاها را از ذوب‌آهن بگیریم که در این امر هم موفق شدیم.

,

 

,

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: بازی پایاپایی بود قبل از اینکه گل بخوریم. یک شوت استثنایی از بازیکن آن ها بود و بعد از گل، بازی در اختیار ما بود.

,

وی افزود:‌ آن‌ها عقب نشینی کردند و همه راه ها رابسته بودند. سعی کردیم با اضافه کردن نیروهای تهاجمی فشار بیشتری روی حریف بیاوریم. در مجموع در روزی که خلق موقعیت روی دروازه‌ها به ندرت اتفاق افتاد آن ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند.

,

حسینی در خصوص تعویض شهاب گردان عنوان کرد: به هرشکل مهاجم آن ها با بی احتیاطی باعث شد گلر اولمان را از دست بدهیم و یک تعویض اجباری داشتیم. نمی‌دانم چرا داور از این صحنه به راحتی گذشت. باید بازیکن آن ها تنبیه می شد. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. دیدیم که با یک حرکت خشن بازیکن حریف ما دروزاه بانمان را در ابتدای بازی از دست دادیم که برای ما یک ضربه بود.

,

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه بازیکن با تجربه روی نیمکت این تیم نیست، گفت: به هرشکل نیروهای ما همین بچه ها هستند. باید این هنر را داشته باشیم که از توانایی آن‌ها استفاده کنیم. وقت غرزدن و نق زدن در مورد تیم بستن نداریم. چون در نیم فصل جذب بازیکن کار مشکلی است و تیم ها بازیکنان خوبشان را به کسی نمی دهند. داشته های ما همین بچه ها هستند باید با کار و انرژی بیشتر از این بچه ها بازی بهتری بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه