اخبار داغ

استقلالی‌ها پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی چه گفتند؟

کمال‌وند: هیچ‌گاه بنیان‌دیزل را این‌گونه ندیده بودم/ رضاوند: ۱۲ بازی و هزار اتفاق تا آخر فصل داریم

کمال‌وند: هیچ‌گاه بنیان‌دیزل را این‌گونه ندیده بودم/ رضاوند: ۱۲ بازی و هزار اتفاق تا آخر فصل داریم
بازیکنان و مربی تیم استقلال پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند مدیرفنی آبی‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: جا دارد قبل از هر چیز فرارسیدن سال جدید را خدمت همه هم‌وطنانم به ویژه مردم خوب و دوست‌داشتنی تبریک عرض کنم؛ امیدوارم زیرسایه امام زمان(عج) همگی سالم و سلامت باشند و این بیماری هم هر چه زودتر از کشورمان خارج شود و انشالله سال خوبی را در قرن جدید شروع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کمالوند درباره دیدار با ماشین‌سازی گفت: بازی خیلی خوبی بود، تیم ماشین‌سازی واقعا انرژی گذاشت؛ به هر حال در دیدارهایی که استقلال، پرسپولیس و یا تراکتور در طرف مقابل هستند، رقبا با تمام انرژی بازی می‌کنند اما من فکر می‌کنم کاملا مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم.
,
 
,
مدیرفنی استقلال درباره رابطه‌اش با فرهاد مجیدی هم توضیح داد: من با فرهاد نزدیک به ۳۰ سال است که رفاقت داریم و زمانی هم که اخیرا هدایت استقلال را پذیرفت، با من برای مدیرفنی صحبت کرد و الان خیلی خوشحالم در جایگاهی قرار گرفته‌ام که مردان بزرگی مثل آقای پورحیدری در این جایگاه بوده‌اند؛ امیدوارم که انشالله بتوانیم ذره‌ای به تیم بزرگ استقلال کمک کنیم.
,
 
,
او درباره تیم فوتبال ماشین‌سازی هم افزود: بیشتر از این‌که ناراحت ماشین‌سازی باشم، نه این‌که ناراحت نباشم اما بیشتر ناراحت زمین بودم؛ بنیان‌دیزل را هیچ‌وقت این‌گونه ندیده بودم، زمین مخملی که ما همیشه در آن بازی می‌کردیم و خیلی ناراحت شدم که زمین را این‌گونه رها کرده‌اند.
,
 
,
رضاوند: ۱۲ بازی و هزار اتفاق تا آخر فصل داریم
, رضاوند: ۱۲ بازی و هزار اتفاق تا آخر فصل داریم,
 
,
آرش رضاوند بعد از برتری استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی داشتیم و تیم ما سوار بر بازی بود و خدا را شکر که برنده شدیم.
,
 
,
وی در خصوص وضعیت استقلال در ادامه راه گفت: فاصله ما با تیم‌های بالای جدول یک امتیاز شده ولی 12 بازی باقی مانده و خیلی اتفاقات می‌تواند رخ بدهد.
,
 
,
هافبک استقلال در خصوص عملکرد ماشین سازی تبریز عنوان کرد: آنها تیم خوبی داشتند ولی مشخص است که از نظر روحی دچار مشکل هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه