اخبار داغ

رئیس اداره صمت خلیل‌آباد خبر داد؛

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در خلیل‌آباد/ مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود در پایان سال نباشند

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در خلیل‌آباد/ مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود در پایان سال نباشند
مسروری از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و گفت: مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود در پایان سال نباشند، چون کالاها جذب شده و در انبار موجود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره نظارت و بازرسی‌های انجام شده بر بازار شب عید، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام پایان سال 99 و آغاز سال جدید را در پیش داریم بازرسی‌ها و رصد بازار از 15 اسفندماه در سطح شهرستان آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک دراین‌خصوص شروع شده و اعضای ستاد تنظیم بازار در نظارت‌ها و بازرسی‌های دو شیفت صبح و بعدازظهر شرکت دارند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، اتاق اصناف، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و صمت نیز در گشت مشترک حضور دارند.

,

رئیس اداره صمت خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه واحدهایی که ارزاق عمومی مردم را تهیه می‌کنند در ایام پایان سال نظارت بیشتری بر آنها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شهروندان اگر تخلف گران‌فروشی در بین بازاریان مشاهده کردند حتماً به سامانه 124 تماس و گزارش را ارائه دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

,

وی با اشاره به اینکه گشت‌های تنظیم بازار در ایام پایان سال فوق‌العاده اهمیت دارد و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این حوزه تشدید شده که امیدواریم این نظارت‌ها به نفع مردم باشد، اذعان کرد: با توجه به اینکه سامانه جامع انبارها تعریف شده کلیه انبارها بایستی در این انبارها ثبت شود.

,

مسروری با بیان اینکه اقلام تنظیم بازار با دقت و نظارت کامل در شهرستان خلیل‌آباد توزیع می‌شود، عنوان کرد: 118 تن برنج هندی، 96 تن روغن خانوار، 18 تن روغن صنف و صنعت، 166 تن شکر خانوار، 54 تن شکر صنف و صنعت، 12 تن گوشت منجمد و 33 تن مرغ منجمد از ابتدای سال 99 در سطح شهرستان در قالب تنظیم بازار توزیع شده است.

,

وی با اشاره به بحث تأمین میوه شب عید، تشریح کرد: سردخانه‌های سطح شهرستان اعلام آمادگی برای نگهداری میوه شب عید و حتی توزیع آن با قیمت مصوب سازمان دارند و هیچ‌گونه نگرانی در بحث تأمین میوه شب عید را نخواهیم داشت و اگر احساس افزایش قیمت میوه را داشته باشیم صددرصد میوه شب عید را جذب خواهیم کرد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با بیان اینکه مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود در پایان سال نباشند کلیه کالاها جذب شده و در انبار موجود است، تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده 8 تن مرغ گرم وارد شهرستان می‌شود و حتی روز گذشته 5 تن مرغ به بازار خلیل‌آباد تزریق شده است.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه