اخبار داغ

مسئول تیم غواصی آتش‌نشانی نیشابور خبرداد؛

غرق‌شدن مرد ۴۵ساله در استخر آب کشاورزی در اولین روز سال ۱۴۰۰

غرق‌شدن مرد ۴۵ساله در استخر آب کشاورزی در اولین روز سال ۱۴۰۰
غیبی گفت: در اولین روز فروردین سال ۱۴۰۰ مردی ۴۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در اراضی کشاورزی ساحل برج نیشابور غرق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول غیبی، مسئول تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: در اولین روز فروردین سال ۱۴۰۰ مردی ۴۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در اراضی کشاورزی ساحل برج نیشابور غرق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: صبح امروز با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ حادثه غرق شدن مردی در داخل یک استخر کشاورزی به این سامانه اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجات گران و غواصان آتش‌نشان از ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

,

غیبی خاطرنشان کرد: این حادثه در داخل یک استخر ذخیره آب کشاورزی به عمق حدود۱۳ متر و با پوشش ژئوممبران رخ داده بود که با رسیدن تیم غواصی بلافاصله یک تیم دونفره از غواصان سازمان وارد آب شدند و پس از حدود ۱۰ دقیقه جستجو غریق را از کف استخر بیرون آورده‌اند.

,

وی تأکید کرد: شهروندان و کشاورزان عزیز دقت داشته باشید که استخرهای ذخیره آب به‌هیچ‌عنوان برای شنا مناسب نیستند و درصورتی‌که در اطراف آن مشغول کار هستید حتماً از کمربند ایمنی و طناب مناسب استفاده نمایید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه