اخبار داغ

مدیرعامل فولاد خراسان خبر داد:

ورود فولاد خراسان به ١۴٠٠ با رکوردشکنی همراه شد

ورود فولاد خراسان به ١۴٠٠ با رکوردشکنی همراه شد
غفوری گفت: فولاد خراسان، قطب تولید فولاد شرق کشور، با سه رکورد تازه به بهار 1400 گام نهاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کسری غفوری، مدیرعامل فولاد خراسان در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مجتمع فولاد خراسان سال ١۴٠٠ را در حالی آغاز کرده که در پایان اسفندماه ١٣٩٩ توانست با شکستن سه رکورد تأمین و تولید دیگر، علی‌رغم چالش‌های تولید کشور روی نوار موفقیت پا به سال نو بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی تصریح کرد: امروز رکورد سالانه تولید گندله و نیز جابه‌جایی دو رکورد تأمین «ماهانه» و «سالانه» تأمین کنسانتره شکسته شد.

,

غفوری با قدردانی از همت و تلاش همکاران خود در سال جهش تولید اعلام کرد: رکورد سالانه تولید یک‌میلیون و ۶٠٢ هزار و ٩٧٩ تن گندله سنگ‌آهن در کارخانه گندله‌سازی این مجتمع در حالی حاصل شد که بیش از ١۵٠ هزار تن افزایش را نسبت به نِصاب پیشین تولید سالانه این ناحیه نشان می‌دهد.

, .,

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از جابه‌جایی دو رکورد ماهانه و سالانه تأمین کنسانتره سنگ‌آهن موردنیاز شرکت خبر داد و تصریح کرد: تأمین این ماده اولیه استراتژیک جزو چالش‌های بزرگ فولادسازان کشور در سال گذشته بوده است.

, .,

 

,

وی ادامه داد: این شرکت در حالی توانست با افزایش قریب به ٢۵ هزار تنی رکورد تأمین ماهانه کنسانتره سنگ‌آهن به رقم ٢۶٧هزار تنی تأمین کنسانتره در اسفندماه دست یابد که تنها یک ماه از ثبت رکورد ٢٣٣هزار تنی تأمین این ماده حیاتی تولید فولاد خراسان در بهمن‌ماه ١٣٩٩ گذشته است.

,

غفوری سومین رکوردشکنی این مجتمع را تأمین و تخلیه بیش از یک‌میلیون و ٨٨۵ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن برشمرد و خاطرنشان کرد: این میزان تأمین ماده اولیه، رکورد سالانه این شرکت را در زمینه تأمین کنسانتره که سال گذشته با رقم یک‌میلیون ۶۵٩هزار تن به ثبت رسیده بود، قریب به ٢٢۶ هزار تن ارتقاء داده است.

, .,

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در پایان خاطرنشان کرد: به این ترتیب، بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور در حالی سال ١۴٠٠ را آغاز می‌کند که بالاترین رقم فروش سالانه، بالاترین رقم رشد سود سالانه، بالاترین میزان تأمین ماده اولیه، بالاترین رکورد تولید شمش فولادی، بالاترین رقم تولید ماهانه و سالانه گندله و بالاترین رقم تولید آهن اسفنجی در کارخانه احیا مستقیم را در کارنامه ‌پربار خود در سال ١٣٩٩ ثبت کرده و به نظر می‌رسد با دستی پر به استقبال بهار سال ١۴٠٠ رفته است.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه