اخبار داغ

گلایه ملی‌پوش تیراندازی ایران:

نگاه محدود مسئولین ورزشی استان سمنان، در ورزشکاران ناامیدی ایجاد می‌کند

نگاه محدود مسئولین ورزشی استان سمنان، در ورزشکاران ناامیدی ایجاد می‌کند
امیر سیاوش ذوالفقاری گفت: تا کنون مسئولین سازمان ورزش و جوانان نگاه خاص و ویژه ای به ورزشکاران حرفه ای نداشته است و نگاهش به ورزش معمولی‌ست که این نگاه برای یک ورزش کار باعث ناامیدی و سردی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امیر سیاوش ذوالفقاری جوان 20ساله مهدیشهری است که بارها ثابت کرده در میادین مختلف ورزش حرفه ای تیر اندازی حرف های زیادی برای گفتن دارد و حریف سر سخت این میدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

با توجه به اینکه مدت هاست بخاطر ویروس کرونا فعالیت های مختلف همچون رشته های ورزشی به فراموشی سپرده شده است گفتگو کوتاهی با این قهرمان ملی صورت گرفته است.

,

امیر سیاوش ذوالفقاری قهرمان مسابقات آسیایی در گفتگو با خبرنگار مرآت بیان کرد: از سال 1390 وارد رشته تیراندازی شدم و چون علاقه زیادی به این رشته داشتم به سرعت پیشرفت کردم بطوریکه از سال 92 به صورت حرفه ای و در پایان سال93 وارد تیم ملی ایران شدم.

,

این قهرمان آسیایی با اشاره به شرکت در مسابقات مختلف اظهار کرد: در مسابقات زیادی در سطوح مختلف شرکت کردم که مهمترین آنها مسابقات انتخابی تیم ملی، مسابقات جایزه بزرگ، مسابقات آزاد  و مسابقات کشوری بود و در اکثر آنها مدال کسب کردم.   

,

ذوالفقاری با اشاره به مدال های کسب کرده خود اعلام کرد: در سال 2016 مدال طلا آسیا، دو مدال در تورنمت بین الملی آلمان، در سال 2018 در مسابقات جام جهانی نقره تیمی و طلا در مسابقات آلمان و در سال 2019 مدال برنز را نیز کسب کرده ام.

,

وی با بیان اینکه حمایت های خوبی صورت نمی گیرد بیان کرد: از آنجایکه تمام تجهیزات ما وارداتی است از لحاظ تجهیزات مشکلات فراوانی را دارا می باشم و آن طوری که باید سازمان های همچون سازمان ورزش وجوانان از ما حمایت نمی کنند.

,

این قهرمان آسیایی در پاسخ سوال ما در مورد مشکلات و دغدغه های این رشته گفت: به حدی این حمایت ها کم می باشد که الان یک سالی که تیر اندازی در استان سمنان به فراموشی سپرده شده است.

,

ذوالفقاری با اشاره به اینکه بی شک مهمترین عامل برای یک ورزشکار هدف و مقصد اوست ابراز کرد: همیشه سعی کردیم با کم و کاست ها  ساخته و هدف اصلی  را دنبال کنم.

,

این ورزشکار ملی پوش در خصوص تمرینات این ورزش در ایام کرونا بیان کرد: متاسفانه مدت بسیار طولانی بخاطر ویروس کرونا تمرینات متوقف شده بود ولی خوشبختانه چند ماهی است که تمرینات تیم ملی آغاز شده است.

,

وی با بیان اینکه امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به رشته تیراندازی داشته باشند گفت: استعدادهای زیادی در این رشته وجود دارد و  ورزش تیراندازی با همه کمبودها و ناملایمات پیشرفت خوبی داشته و آینده خوبی در پیش دارد.

,

ملی پوش رشته تیراندازی در خصوص رکورد جهانی خود ابراز کرد: بنده رکورد دار سه وضعیتی جوانان ایران می باشم که در مسابقات آلمان این رکورد را به نفع خودم جابجا کرده ام.

,

این ورزشکار درباره دوراهی های زندگی یک ورزشکار حرفه ای خاطر نشان کرد: یک ورزشکار حرفه ای بین کار و زندگی وتفریحات با ورزش باید یک انتخاب داشته باشد چرا که تمرینات مداوم اجازه فعالیت های دیگر وی را می گیرد.

,

ذوالفقاری درباره هدف نهای خود اذعان داشت: هدف نهای من کسب مدال المپیک می باشد البته بنده تنها ورزشکاری هستم در استان وارد المپیک شده ام ولی متاسفانه مدالی کسب نکرده ام.

,

وی با اظهار خوشنودی از وضعیت خودش بیان کرد: تا به اینجای کار از خودم کاملا راضی می باشم و تمام تلاشم را برای کسب مدال المپیک خواهم داشت.

,

این قهرمان آسیایی در آخر در خصوص حمایت های ضعیف مسئولین از ورزش تاکید کرد: تا کنون سازمان ورزش وجوانان نگاه خاص و ویژه ای به ورزشکاران حرفه ای نداشته است ونگاهش به ورزش معمولی می باشد واین برای یک ورزش کار باعث ناامیدی و سردی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه