اخبار داغ

رکسانا رازقیان:

سعی می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم

سعی می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم
بانوی ملی‌پوش اسلالوم ایران گفت: همه سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما امیدوارم در سال پیش‌رو سرنوشت متفاوتی برایمان رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رکسانا رازقیان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایط این روزهایی بیان کرد: این روز‌ها در کنار تحصیل در کشور فرانسه که یکی از بهترین‌ها در رشته اسلالوم است، تمرینانم را دنبال می‌کنم. شرایط راحتی نیست اما انگیزه کسب سهمیه، تحمل سختی‌ها را برایم ممکن می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به برگزاری لیگ اسلالوم برای اولین بار در ایران اظهار کرد: خیلی دوست داشتم در لیگ کشورم حضور داشته باشم اما شرایط امسال متفاوت بود. به اعتقاد من اسلالوم ایران با شروع لیگ، گام مهمی به سمت حرفه‌ای شدن برداشته و با ادامه این مسیر توسعه اسلالوم را در پی خواهد داشت.
,
رازقیان ادامه داد: در چند سال گذشته کلا اسلالوم ایران اقدامات زیربنایی خوبی داشته که ساخت قایق، پرورش مربی و داورهای توانا بخشی از آن بوده است. این مسئله برای قایقرانی مثل من انگیزه ایجاد می‌کند تا بیشتر تلاش کنم.
,
رازقیان ادامه داد: رقابت در بین کشورها و رقبایی که سال‌هاست در اسلالوم آوازه دارند کار آسانی نیست اما اعتماد فدراسیون به‌نفس توانایی دختران و زنان، تمام سعی‌ام را در مسابقات کسب سهمیه به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشم.
,
مل‌پوش اسلالوم درباره کسب سهمیه گفت: امیدوارم با کسب افتخار در مسابقات، راه را برای دختران و پسران جوانی که به امید آینده وارد این رشته شده اند باز کنم.
,
وی درباره تمرینات این روزهایش گفت: در حال حاضر برای ادامه تحصیل در فرانسه حضور دارم و این شرایط خوبی برای تمرین و آموزش را در یکی از کشورهای مطرح در رشته اسلالوم، برایم فراهم کرده و با توجه به شرایط سخت این روزهای جهان، موقعیت خوبی است که سعی می‌کنم بهره کافی را از آن ببرم.
,
رازقیان همچنین گفت: من تجربیات مهمی در طول دوران ورزشی‌ام داشتم. تمام تجربه و علمی که این سال‌ها کسب کردم و در آینده بدست خواهم آورد را حتما در اختیار دیگران می‌گذارم و امیدوارم با تلاش همه علاقه‌مندان به اسلالوم، روزی درخشش قایقرانان این رشته را در سراسر دنیا ببینیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه