اخبار داغ

اندر حکایت سوء مدیریت در ورزش استان مرکزی؛

عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و احتمال عدم میزبانی از تماشاگران/ خانه به دوشی "خوشه طلایی" ادامه دارد

عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و احتمال عدم میزبانی از تماشاگران/ خانه به دوشی "خوشه طلایی" ادامه دارد
هیئت فوتبال استان مرکزی از عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و مورد تأیید قرار نگرفتن ورزشگاه شهید چمران ساوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هیئت فوتبال استان مرکزی طی اطلاعیه ای با اشاره به اینکه احتمال حضور تماشاگران در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ها وجود دارد از عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک علیرغم تعطیلی مسابقات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

هیئت فوتبال استان مرکزی همچنین در این اطلاعیه می افزاید: با وضعیت موجود نمی توان انتظار داشت که سازمان لیگ فوتبال اجازه میزبانی اراک از تماشاگران مشتاق اراکی را صادر کند و دود این سهل انگاری به چشم تیم فوتبال آلومینیوم و علاقه مندان به آن خواهد رفت، علاوه بر این در ساوه دیگر قطب فوتبال استان طی بازدید مجدد ناظران محترم سازمان لیگ نیز استادیوم شهید چمران کماکان مورد تأیید سازمان لیگ فوتبال ایران قرار نگرفته است و خانه به دوشی دیگر نماینده فوتبال استان مرکزی نیز ادامه دارد.

,

محسن صادقی دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی چندی قبل در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب، با بیان اینکه استادیوم امام خمینی (ره) اراک هنوز مشکلاتی دارد که مرتفع نشده است گفته بود: وظیفه ما ارزیابی بوده و ایرادات ورزشگاه را بررسی و اعلام کرده‌ایم، همچنین ۲۷ مورد از الزامات برای برگزاری مسابقات توسط سازمان لیگ و هیئت فوتبال ابلاغ شد که فقط ۳ مورد آن‌ها حل‌شده است.

,

, ,

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی افزود: اولین چیزی که برای حضور تماشاگر در این استادیوم حیاتی است آب شرب است اما آب شرب ورزشگاه مدتی است که قطع‌شده و حتی سرویس بهداشتی برای تماشاگران ندارد.

,

وی ادامه داد: قرار دادن گیت ورودی، تعبیه جایگاه خبرنگاران، اتاق کنفرانس خبری، اتاق پزشکی، اتاق کنترل دوپینگ و الزاماتی دیگر ازجمله مواردی هستند که تجهیز نشده و نمی‌دانیم حتی منابعی برای آن تخصیص داده‌شده است یا خیر.

,

صادقی در پاسخ به این سؤال که مسئولیت تجهیز ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با کدام نهاد است تصریح کرد: آماده‌سازی زیرساخت و رفع ایرادات بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است چر اکه این استادیوم تحویل باشگاه نیست.

, اداره کل ورزش و جوانان,

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم به‌صورت آزمایشی چند شهر می‌توانند پذیرای تماشاگران در استادیوم باشند اظهار کرد: از ما خواسته‌شده تا اعلام آمادگی کنیم ولی اگر می‌خواهیم با این وضعیت و ایرادات پیش برویم تماشاگران اراکی میزبانی را از دست خواهند داد.

,

صادقی با اشاره به وضعیت نامطلوب ورزشگاه شهید چمران ساوه نیز گفت: در شهرستان ساوه خوشه طلایی در لیگ دسته اول و آلومینیوم پارس در لیگ دسته سوم را داریم که با مشکل زمین مواجه هستند.

,

در حالی که متولی ورزشگاه امام خمینی(ره) اداره کل ورزش و جوانان است اما با اجاره ورزشگاه به هیئت دو و میدانی استان از زیر بار حل مشکلات این مجموعه شانه خالی می کند و مسئولین ارشد استان مرکزی نیز فقط در روزهای خوش ورزش استان در قاب های عکس یادگاری حاضر هستند، جای تأسف است که متولیان ورزش و مسئولان استان از تأمین اعتبار ۵ میلیارد تومانی تجهیز ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک عاجزاند در حالی که در صورت فراهم شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه عدم میزبانی اراکی ها در شأن یک تیم لیگ برتری و هوادران فوتبال استان نیست.

,

از سوی دیگر تیم خوشه طلایی ساوه به علت کیفیت نامناسب چمن استادیوم شهید چمران این شهر همچنان از میزبانی در خانه محروم است و دیدارهای خود را در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می کند.

,

بد نیست مسئولین استان در کنار شعار حمایت از ورزش چندی هم در عمل به بهبود وضعیت و استاندارد سازی زیرساخت های ورزشی استان که شاخص ترین آنها همین ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک است نیز اهتمام داشته باشند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه