اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه درگز خبر داد؛

اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی

اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی
گوهری گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز، 50 سری جهیزیه به ارزش بیش از دو میلیارد تومان تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند درگزی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گوهری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز و با همکاری خیرین، تعداد 50 سری جهیزیه به ارزش مجموعا دو میلیارد و پانصد میلیون تومان تهیه و به نوعروسان نیازمندی که پیش از این توسط حوزه های مقاومت بسیج شناسایی شده بودند اهدا شد. این جهیزیه ها شامل اقلام اساسی شروع یک زندگی از جمله اجاق گاز، لباسشویی، بخاری، جاروبرقی، فرش، لوازم و ظروف آشپزخانه و ... است.

,

جانشین فرماندهی سپاه درگز گفت: بسیج سازندگی ناحیه درگز در سالی که گذشت موفق به تهیه حدود 165 سری جهیزیه شده که در مراسم و مناسبت های مختلف، این جهیزیه ها به کسانی که در اولویت دریافت جهیزیه قرار داشتند تقدیم شده است.

,

گوهری تبیین کرد: همچنین با توجه به شیوع کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، تعداد 7500 بسته غذایی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان تهیه شد و در اختیار خانواده های نیازمند و کسانی که از کرونا دچار آسیب شده بودند توزیع و تقسیم شد.

,

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی را در سال جدید با قوت و دامنه بیشتری پیگیری کرده و بتوانیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش خدمات قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه