اخبار داغ

خبرخوش برای عیسی و هواداران پرسپولیس/ خطری بازیکن را تهدید نمی‌کند

خبرخوش برای عیسی و هواداران پرسپولیس/ خطری بازیکن را تهدید نمی‌کند
محرومیت بازیکن پرسپولیس شامل تمرینات انفرادی نمی‌شود و وی می تواند از روز ۱۴ فروردین برای تیمش بازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که محرومیت عیسی آل کثیر تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و وی می‌تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند، انتشار تصاویری از تمرین اختصاصی وی در ورزشگاهی که سرخپوشان تمرین می‌کنند، ابهاماتی را در مورد تمدید محرومیت وی به وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا اتهام جدید علیه عیسی آل‌کثیر بازیکن محروم تیم پرسپولیس را بی‌اساس توصیف و تاکید کرد محرومیت وی طبق زمان اعلام شده به پایان خواهد رسید و بازیکن پرسپولیس می‌تواند در تمرینات و مسابقات رسمی تیمش را همراهی کند.
,
 
,
ایمان فرزین گفت: طبق ماده ۱۷ آئین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، محرومیت عیسی آل‌کثیر شامل تمرینات انفرادی نمی‌شود. این بدین معنی است که وی می‌توانسته در هر زمان و مکانی، تمرینات انفرادی اش را انجام دهد و محرومیت وی فقط شامل حضور در تمرینات گروهی و تیمی می‌شود.
,
 
,
فرزین همچنین افزود: بر اساس این ماده، بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی این امکان را دارد تا با یک تیم فوتبال آماتوری (که بصورت رسمی در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است) تمرین کند.
,
 
,
ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان با اشاره به بی اساس بودن اتهام جدید علیه بازیکن تیم پرسپولیس گفت: رسانه‌ها نباید هر خبر بی پایه و اساس و شایعه‌ای را تیتر و منتشر کنند و لازم است در موارد اینچنینی نظرات کارشناسان و حقوق دانان ورزشی را جویا شوند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه