اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق

کشف بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق
سردار گودرزی گفت: طی یک‌سال گذشته ٢ هزار و ٢۵٠ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار محمد علی گودرزی امروز در خوی با بیان اینکه آذربایجان غربی تاثیر گذار در امنیت پایدار کشور است، اظهار داشت: اتفاقات اخیر و تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای شمال غرب کشور را در حال رصد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری باید بصورت علمی و عملی لحاظ شود، افزود: کمر همت را بسته و وظیفه شرعی خود می دانیم که شعار سال را عملی نماییم و در این راستا نیز در سال جدید جدیت بیشتری در راستای مبارزه با قاچاق خواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه تروریست های اقتصادی سال خوبی نخواهند داشت، گفت: حتما از قاچاق بی رویه ای که از مرزها عبور می‌کند، جلوگیری خواهیم‌کرد.

,

سردار گودرزی تصریح کرد: سال گذشته ٢ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان انواع قاچاق به همت مرزبانان در کشور کشف شده است.

,

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: در سال گذشته ۱۳۴ تن مواد مخدر  توسط مرزبانان کشور شده که مقایسه آماری نشان می دهد ۲۸ درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۹ هزار راس احشام  کشف شده است، گفت: کشفیات سلاح ۲۷ درصد افزایش و کشفیات مواد مخدر نیز ۹۳ درصد افزایش داشت.

,

سردار گودرزی با بیان اینکه ما در مرزبانی باید قدردان مقام عظمای ولایت باشیم، افزود: هوشمند سازی مرزها در سال جدید با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه