اخبار داغ

4 نماینده ایران شانس صعود از گروه خود را دارند

ذوالفقارنسب: به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارم/ استقلال منظم تر شده، به پرسپولیس خوشبینم

ذوالفقارنسب: به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارم/ استقلال منظم تر شده، به پرسپولیس خوشبینم
کارشناس و مربی فوتبال ایران با اشاره به آغاز دور جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا امیدوارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن ذوالفقارنسب کارشناس و مربی فوتبال، درباره وضعیت 4 نماینده کشورمان برای حضور لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به بازیهایی که در هفته های گذشته از تیم های باشگاهی دیدیم، بسیار خوشبین هستم. علی رغم مشکلات عدیده، ساختار فنی و فیزیکی فوتبالیست های ما در مسابقات لیگ بسیار امیدوارکننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با شناختی که از حریفان داریم، تیم های ما از آمادگی فنی و روحی و روانی بسیار بهتری برخوردار هستند.

,

وی در تشریح وضعیت هر یک از نمایندگان کشورمان اظهار کرد: به اعتقاد من تیم پرسپولیس آمادگی خیلی خوبی دارد. کادر فنی این تیم بیش از 2 سال است که کار می کنند و شناخت بالایی نسبت به بازیکنان دارند. وحدت بسیار خوبی در این تیم ایجاد شده و راهکارهای فنی این تیم جواب می دهد. من به این تیم خیلی خوشبین هستم.

,

تیم استقلال در حال شکل گرفتن است و نابسامانی که درون تیم، روی نیمکت و بین هواداران بود، مقدار زیادی مرتفع شده. با توجه به بازیکنان جوان خوبی که در این تیم حضور دارند، تصور می کنم استقلال این دوره از بازیها، استقلال منظم تر، با برنامه تر و امتیازبگیرتر باشد.

,

ذوالفقارنسب در ادامه به تراکتور و فولاد اشاره کرد و گفت: تراکتور متاسفانه طی چند وقت اخیر علی بازیکنان بسیار خوبی که داشته، به درستی از آنها استفاده نشده و تغییرات متعددی در نیمکت این تیم بود؛ اما باز هم به اعتقاد من این شانس را دارد که حداقل بازیهای خوبی انجام دهد.  فولاد هم به نظرم تیم بسیار خوبی است و کادر فنی بسیار باهوش، توانمند و مبتکری دارد.

,

وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: در مجموع برای 4 نماینده کشورمان شانس صعود در مرحله اول را متصور هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه