اخبار داغ

از اواخر فروردین وارد اردوی تیم ملی می‌شویم؛

کیخا: قیمت برخی تجهیزات ژیمناستیک ۲برابر بودجه فدراسیون است/ با بالاترین آمادگی به مسابقات انتخابی المپیک می‌روم

کیخا: قیمت برخی تجهیزات ژیمناستیک ۲برابر بودجه فدراسیون است/ با بالاترین آمادگی به مسابقات انتخابی المپیک می‌روم
ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که با بالاترین سطح آمادگی در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنم و تمرکزم روی خودم است.
[

سعیدرضا کیخا، ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان و نایب‌قهرمان جام‌جهانی ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شرایط فعلی‌اش پیش از مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: این روزها در شهر خودم، شیراز و با ارتباط مستقیم با کادرفنی تیم ملی ژیمناستیک تمرین می‌کنم و منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم تا جدیدترین تورنمنت کسب سهمیه المپیک را معرفی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس و شهرداری شیراز داشتیم، وسایل موردنیازم برای تمرین در شهر خودم فراهم شده و یک سالن هم در اختیارمان است تا بتوانیم با خیال راحت به تمرین بپردازیم.

,

کیخا درباره پیش‌بینی‌اش از برگزاری مسابقات گزینشی المپیک توکیو عنوان کرد: واقعاً پیش‌بینی سخت است و فدراسیون جهانی با پاندمی کرونا، دچار مشکلات عدیده‌ای شده. تمام تلاشم را می‌کنم که با بالاترین سطح آمادگی در مسابقات شرکت کنم و تمرکزم روی خودم است.

,

کیخا امید اول شکستن طلسم المپیک ژیمناستیک

, کیخا امید اول شکستن طلسم المپیک ژیمناستیک,

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران درمورد وضعیت برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بیان داشت: قرار بر این است که طی برنامه‌ریزی‌های فدراسیون ژیمناستیک، از اواخر فروردین وارد اردوی تیم ملی شویم. زمان و مدت برگزاری این اردو هم بستگی به تصمیم کادرفنی و فدراسیون خواهد داشت.

,

کیخا نهایتاً درخصوص شرایط استعدادیابی در رشته ژیمناستیک گفت: این رشته نسبت به سایر رشته‌ها نیاز به امکانات بیش‌تری دارد و این امکانات هم با نرخ فعلی ارز، بسیار گران هستند. قیمت برخی تجهیزات شاید ۲برابر بودجه سالانه فدراسیون ماست! امیدوارم وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک از فدراسیون ژیمناستیک حمایت کنند تا زمینه‌های استعدادیابی هرچه بیش‌تر فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه