اخبار داغ

نماینده نیشابور در مجلس مطرح کرد؛

سانسور توهین دولت به نمایندگان خراسان رضوی در دستور کار رسانه‌های اصلاح‌طلب

سانسور توهین دولت به نمایندگان خراسان رضوی در دستور کار رسانه‌های اصلاح‌طلب
ارکانی گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب با تکذیب خبر ضرب و شتم دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی وظیفه سانسور اشتباهات دولت را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارکانی، دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس در رابط با اتفاق‌های اخیر مشهد و توهین و ضرب و شتم محافظین جهانگیری نسبت به دبیر مجمع نمایندگان استان و تکذیب این ماجرا توسط رسانه اصلاح‌طلب تندرو گفت: مطرح کردن مطالبی از قول منابع آگاه توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب نیاز نیست، دفتر جهانگیری و نهاد ریاست می‌تواند این خبر و هتاکی و استفاده از الفاظ ناپسند را تکذیب کند، اما مستندات همه اتفاق‌های مطرح شده موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: هم فیلم‌های ما موجود هست و هم فیلم‌های استانداری وجود دارد و از طرفی شاهدان عینی نیز صحنه را دیده‌اند. این تکذیب مثل این است که کل سفر جهانگیری به مشهد را تکذیب کنیم.

,

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: واقعیت، شهود و فیلم‌ها، وجه دیگری از این ماجرا را نسبت به این تکذیبیه نشان می‌دهند. ما که از جلسه بیرون آمدیم ولی حرف‌هایی که خارج از سالن زده‌شده و به گوش ما نیز رسیده است، شدت اهانت‌ها به حدی بوده که طلایی، دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی مجبور به واکنش می‌شود و این توهین‌ها را برنمی‌تابد و مطرح می‌کند که اجازه ندارید به نمایندگان استان توهین کنید.

,

ارکانی خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا تعداد زیادی از محافظین مسلح و نیروهای گردن کلفت یگان تشریفات و حفاظت نهاد ریاست جمهوری با ایشان برخورد فیزیکی می‌کنند و ادامه ماجرا که در رسانه‌ها مطرح شده است.

,

وی گفت: دبیر اجرایی نمایندگان استان خراسان رضوی یک کارمند ساده است که کارهای اجرایی نمایندگان را انجام می‌دهد، یک‌طرف این آقا بوده و طرف دیگر افرادی که مطرح شد، این معادله را جلو هر آدم عاقلی بگذارید مشخص می‌شود ایشان به آن‌ها غلبه کرده است یا آن‌ها به ایشان.

,

نماینده مردم مرکز خراسان بیان داشت: فیلم منتشرشده را من گرفته‌ام، در فیلم مشخص است که با چه نگرانی برای اینکه فیلم گرفته نشود و این صحنه‌ها ضبط نشود اقدام می‌کنند، قاعدتاً اگر ریگی به کفش نداشته باشد و از منتشر شدن ضرب و شتمش نگران نباشد از فیلم گرفتن نیز هراسی ندارد.

,

وی بیان داشت: آقای جهانگیری در این ماجرا شخصاً دخالت نداشته است و استاندار نیز از اتفاق‌ها مانند حذف صندلی نمایندگان و ... ناراحت بود اما این اتفاق از سمت مدیران و افرادی منتسب به نهاد ریاست جمهوری روحانی است و باید پاسخگو باشند.

,

ارکانی در رابطه با تکذیب این خبر توسط یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: آن‌ها وظیفه سانسور اشتباهات دولت را دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه