اخبار داغ

قتل و عام مردم انگلیس با واکسن آسترازنکا

قتل و عام مردم انگلیس با واکسن آسترازنکا
سازمان تنظیم کننده داروهای انگلستان علیرغم اینکه مشخص شد هفت نفر در کشور پس از تزریق واکسن و بر اثر لخته شدن خون جان خود را از دست داده اند از مردم می خواهد تزریق واکسن آسترازنکا را ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام یورونیوز؛ سازمان تنظیم کننده داروهای انگلستان علیرغم اینکه مشخص شد هفت نفر در کشور پس از تزریق واکسن بر اثر لخته شدن خون جان خود را از دست داده اند از مردم می خواهد تزریق واکسن آسترازنکا را ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام یورونیوز؛ , به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام یورونیوز؛ , به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام یورونیوز؛ , "تیتریک", تیتریک, یورونیوز؛,  ,
به گفته  MHRA در عکس ها مشخص نیست که واکسن باعث لخته شدن خون شده باشد.
,
 
,
دکتر "جون راین" مدیر اجرایی آژانس گفت: "مزایای واکسن آسترازنکا در جلوگیری از بیماری کرونا نسبت به هر واکسن دیگری از عوارض آن بیشتر است و مردم باید از این واکسن استقبال کنند."

بر اساس گفته های  آژانس، ۳۰ نفر از ۱۸ میلیون نفری که واکسن را دریافت کرده اند دچار لخته شدن خون شده اند. آژانس گفت: "بررسی دقیق آن در گزارش های انگلستان درباره انواع نادر و خاص لخته های خون در حال انجام است."

اما نگرانی های چندین کشور از جمله؛ کانادا، فرانسه، هلند و آلمان به خاطر همین موضوع باعث شده که آنها تزریق واکسن را به افراد مسن محدود کنند.
 
,
,
,
,
, کانادا، فرانسه، هلند و آلمان,
,
دانمارک تعلیق واکسن آسترازنکا را به مدت سه هفته تمدید کرد.
,
 
,
آلمان استفاده از واکسن آسترازنکا برای افراد زیر ۶۰ سال را به حالت تعلیق در آورد.
 
,
,
فرانسه توصیه می کند که افراد بالای ۵۵ سال واکسن آسترازنکا را تزریق کنند.

علی رغم توصیه های آژانس دارویی اروپا (EMA) متخصصان هنوز در تلاشند تا تعیین کنند که آیا لخته های خون ناشی از واکسن است یا خیر.

این آژانس در اوایل این هفته گفت که ارتباطی ثابت نشده، اما امکان پذیر است. حتی اگر واکسن دلیل لخته شدن باشد، در هر 2.5 میلیون نفری که دچار لخته شده اند، یک مرگ را نشان می دهد.
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه