اخبار داغ

کاش مسابقات مقدماتی را در کشور ثالث غیرعربی برگزار می‌کردند؛

حاج‌رضایی: کُرسی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در AFC تشریفاتی بود/ رقبای متخاصمی در راه صعود به جام‌جهانی داریم

حاج‌رضایی: کُرسی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در AFC تشریفاتی بود/ رقبای متخاصمی در راه صعود به جام‌جهانی داریم
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: رقبای ایران در مسابقات خردادماه با تخاصم مقابل‌مان می‌ایستند و کار فوتبال ما بسیار بسیار دشوار خواهد بود.
[

امیر حاج‌رضایی، کارشناس و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پیرامون وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه ازسرگیری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قطر اظهار داشت: زیان‌هایی که فوتبال ما از نظر ساختاری، فنی و مالی با آن‌ها مواجه شده، تماماً به تیم جدید و دراگان اسکوچیچ رسیده و این ارثیه شوم، فوتبال ایران را در وضعیت بدی قرار داده. در گروه‌مان سوم هستیم و حریفان متخاصمی هم منتظر شکست ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: برای صعود به دور بعد مسابقات انتخابی، باید کاری فوق‌العاده توسط ملی‌پوشان و کادرفنی تیم ملی صورت بگیرد. واقعاً رقبای ایران در مسابقات خردادماه با تخاصم مقابل‌مان می‌ایستند و کار فوتبال ما بسیار بسیار دشوار خواهد بود.

,

حاج‌رضایی درباره حملات رسانه‌ای به دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: کوبیدن آقای اسکوچیچ بی‌انصافی است و باید به موقعیت حساس تیم ملی هم توجه شود که این سرمربی کروات مسئولیت را برعهده گرفت. مشکلات فوتبال ملی ما زیاد است اما نباید ناامید شد، گرچه AFC هم شرایط را سخت‌تر می‌کند.

, AFC,

, ,

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مسائل حاشیه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا و تصمیم عجیب AFC مبنی بر سلب میزبانی از فوتبال ایران، بیان داشت: هرگز قدرتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشتیم و فقط یک صندلی تشریفاتی به رئیس قبلی فدراسیون فوتبال اعطا کردند که او در پست خود باقی بماند. او قدرتی در AFC نداشت و حالا هم این نهاد روی خوشی به فوتبال ما نشان نمی‌دهد. کاش مسابقات مقدماتی را در کشور ثالث غیرعربی برگزار می‌کردند، نه به میزبانی یکی از اصلی‌ترین رقبای ما.

, AFC, AFC,

وی هم‌چنین افزود: بهار سختی در انتظار فوتبال ملی ما خواهد بود و میزبانی هم که داریم از تیم ملی ما استقبال نمی‌کند. بردن ایران برای تیم‌هایی مانند بحرین و عراق مانند شکست دادن برزیل است و این موضوع از مسائل فرهنگی، سیاسی، اقلیمی و اجتماعی نشأت می‌گیرد.

,

حاج‌رضایی درمورد انجام آزمون‌وخطا توسط اسکوچیچ در آستانه بازی‌های حساس خردادماه تأکید کرد: با این‌که بگوئیم نباید چیزی را آزمود، موافق نیستم. بازی‌های تدارکاتی برای آزمون‌وخطاست و ای‌کاش که تیم ملی پیش از اعزام به بحرین از چند فیفادِی دیگر هم استفاده می‌کرد. هر سرمربی تقریباً ۸ بازیکن فیکس خود را می‌شناسد و در بازی‌های دوستانه به‌دنبال توازن در بازیکنان باقی‌مانده و انتخاب آن‌هاست. مربی تیم ملی به ریزه‌کاری‌های خوبی فکر می‌کند و نباید به او در این مسیر خرده بگیریم.

,

, ,

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شرایط تیم ملی در بحرین اذعان داشت: سالیان سال زندگی و درآمیختگی با فوتبال به من نشان داده که هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و تنها مسئله حتمی، مرگ است. عراق همیشه و حتی از دهه ۴۰ شمسی برای فوتبال ما دردسرساز بوده، چراکه از نظر نیروی فنی فوتبالی و استعداد شبیه به ماست و در کنار ایران از نظر AFC به‌عنوان یکی از کشورهای برتر در زمینه شوق و استعداد به فوتبال قرار گرفته. عراقی‌ها جنگنده و مبارزانه بازی می‌کنند و این موضوع حتی در زمانی که جنگ را سپری می‌کردند و درگیر ناامنی‌ها و مشکلات سیاسی بودند هم در جام ملت‌های آسیا موفق شدند.

, AFC,

حاج‌رضایی نهایتاً گفت: آرزوی تیم‌هایی مانند بحرین و عراق، این است که تیم ملی فوتبال ایران را از گود رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بیرون بیاندازند. بحرینی‌ها که پس از آن اتفاقات دیدار سال ۲۰۰۲ و حواشی زشت، فوتبالی آمیخته با نفرت را مقابل ما داشته‌اند. این موضوع عجیبی نیست اما نباید جا بزنیم و باید از پس این راه دشوار به موفقیت عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه