اخبار داغ

برای نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی به ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

رحمتی: پلن دوومیدانی، کسب بهترین نتیجه تاریخ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است/ رضایی: در ۸ نقطه جهان اردوهای ملی پوشان را برگزار کردیم

رحمتی: پلن دوومیدانی، کسب بهترین نتیجه تاریخ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است/  رضایی: در ۸ نقطه جهان اردوهای ملی پوشان را برگزار کردیم
عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی گفت: برای نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی به ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رحمتی عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی و مدیرعامل پلیمر فارس در نشست خبری درباره تجهیزات دوومیدانی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ که با تعیین رئیس جدید فدراسیون همراه بود، کار خود را برای تحول اساسی در رشته دوومیدانی آغاز کردیم. تامین تجهیزات دوومیدانی تقریباً فراموش شده بود که با توجه به نیاز هیات‌های استانی، توسط فدراسیون پیگیری شد تا این تجهیزات اخیراً وارد گمرک بندرعباس شود و ان‌شاالله طی ماه مبارک رمضان، این‌ها را به استان‌ها تخصیص دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برگزاری اردوهای ورزشکاران را با توجه به شرایط سخت اقتصادی و البته بهداشتی، طی جلساتی پیگیری کردیم تا این موضوع هم انجام شود. ورزشکاران ارزنده ما اردوهای داخلی و خارجی را تجربه کردند که یا سهمیه المپیک داشتند و یا درصدد کسب آن هستند.

,

رحمتی با اشاره به هدفگذاری فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: پلن بزرگ فدراسیون دوومیدانی، مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است که ۱۸ ماه فرصت داریم تا بهترین نتیجه تاریخ را کسب کنیم. باید از نظر پایه خودمان را تقویت کنیم که ۳ رویداد مهم برای رده‌های پایه هم درنظر گرفته شده.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی درباره ارتباطات با نهادهای بین المللی و کسب کرسی گفت: تعامل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا برای ما بسیار حائزاهمیت بوده که ما رایزنی‌های زیادی را برای کسب کرسی در هیات‌رئیسه انجام دادیم. در تلاش هستیم با انتخاب یک گزینه واحد و درست، ضمن حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کرسی مدنظر برسیم.

,

وی درباره مسابقات بین المللی امام رضا تاکید کرد: نخستین مسابقه بین‌المللی پس از انقلاب را در فضای باز و در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می‌کنیم که گرید A توسط فدراسیون جهانی برای آن دریافت شده و برای بازی‌های المپیک هم حائز ۴۰ امتیاز خواهد بود. این مسابقات در تقویم جهانی هم ثبت شده و درصدد هستیم تا هرساله در فروردین آن را برگزار کنیم. مسابقه دیگر هم جایزه بزرگ خرم‌آباد خواهد بود که در سال جاری به‌شکل داخلی و از سال‌های آینده به‌شکل گرندپریکس و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

, A,

رحمتی درباره بوجه فدراسیون نیز بیان داشت: با رایزنی‌های دوستان فدراسیون در مجلس، بودجه دوومیدانی با افزایشی ۲ برابری به ۱۱ میلیارد تومان رسیده اما برای نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی به ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. طی سال‌های گذشته گفته می‌شد که تمام بودجه فدراسیون به احسان حدادی و حسن تفتیان داده می‌شود اما حدود ۱۰۰ هزار دلار از سمت اسپانسر دریافت شده که تماماً هزینه ورزشکاران دوومیدانی شد.

,

علی رضایی با حکم وزیر ورزش، دبیر دوومیدانی شد - ایسنا

, علی رضایی با حکم وزیر ورزش، دبیر دوومیدانی شد - ایسنا,

*رضایی: در ۸ نقطه جهان اردوهای ملی پوشان را برگزار کردیم

, *رضایی: در ۸ نقطه جهان اردوهای ملی پوشان را برگزار کردیم,

علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت فدراسیون اظهار داشت: دوومیدانی پس از مدت‌ها با حمایت به آرامش خوبی رسیده. کار فدراسیون با تشکیل کمیته‌های تخصصی که تعداد آن به ۱۲ می‌رسد، آغاز شد که در تصمیمات کلان فدراسیون هم ایفای نقش می‌کنند. فدراسیون با حمایت اسپانسر توانست تجهیزات خوبی را خریداری کند که به‌زودی در اختیار هیات‌ها قرار می‌گیرد.

,

وی افزود: سازمان تیم‌های ملی و کمیته‌های مربوط به آن تشکیل شد تا کمک‌هزینه اردوی ملی‌پوشان پرداخت شود که در ۸ نقطه جهان به برگزاری آن رسیدیم. در سال اخیر مسابقات مختلف پایه و بزرگسالان دوومیدانی را طی شرایط سخت کرونایی برگزار کردیم. امیدواریم مسابقات بین‌المللی مشهد را هم با موفقیت برگزار کنیم که در آن چشم به کسب سهمیه هم داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه