اخبار داغ

از حضور در مسابقات مشهد هیجان‌زده‌ام

تفتیان: تا المپیک هیچ فعالیتی غیر از دوومیدانی نخواهم داشت/ هنگام برگزاری اردوی خارجی ناراحت هستم

تفتیان: تا المپیک هیچ فعالیتی غیر از دوومیدانی نخواهم داشت/ هنگام برگزاری اردوی خارجی ناراحت هستم
دونده سرعت ایران گفت: تا المپیک هیچ فعالیتی غیر از دوومیدانی نخواهم داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن تفتیان دونده سرعت ایران درباره شرایط این روزهای دوومیدانی اظهار داشت: واقعاً آرامش به دوومیدانی پس از مدت‌ها برگشت و از این بابت خیلی خوشحالم. همه عزیزان این رشته یک ثبات نسبی را تجربه می‌کنند و کارهای اصولی هم در دست انجام است. برنامه موفقیت چیزی جز همین برگزاری مسابقات بین‌المللی مشهد نیست. مهم‌ترین بخش برای ما، مسابقات بوده که همیشه در این بحث ضعیف بوده‌ایم. توجه به ستاره‌های دوومیدانی اصل مهمی‌ست و اگر این‌ها حمایت نشوند، دوومیدانی حمایت نشده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره مسابقات امام رضا افزود: با برگزاری چنین مسابقاتی به ۱۰۰ ورزشکار توجه و کمک شده که باعث افزایش توجه به دوومیدانی می‌شود. مسابقه امام رضا (ع) ۴۰ امتیاز دارد که خیلی خوب است و حضور ورزشکاران خارجی هم به کمک دوومیدانی ملی خواهد آمد. دوست داشتم که احسان حدادی در این مسابقات باشد اما او به ایران نخواهد آمد. مسابقات داخلی باید با حضور ستارگان داخلی باشد، چرا که به نفع ورزشکاران ایران خواهد بود.

,

دونده المپیکی ایران درباره موفقیت در عرصه بین المللی تاکید کرد: کسب کرسی هم موضوع خوبی‌ست این قدم‌ها گام به گام به موفقیت در المپیک و بازی‌های آسیایی خواهد رسید. دوومیدانی از پیست‌های خاکی بیرون می‌آید ‌که به احسان حدادی‌ها و حسن تفتیان‌ها می‌رسد. دوومیدانی بی‌پشتوانه شده اما این رویه نباید ادامه پیدا کند.

,

وی با اشاره به شرایط خود افزود: وقتی دارای یک جایگاه اجتماعی داری، بازخوردهای مثبت و منفی هم وجود دارد. ماه‌های ابتدایی سال گذشته یکی از بدترین دوره‌های عمر دوومیدانی من بود که هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گرفت. جا برای کار هست و فرصت‌های زیادی برای پیشرفت وجود دارد. پیشنهادهای دیگری هم در مباحث خارج از دوومیدانی دریافت کردم اما فعلاً تمام هدف من تمرین برای موفقیت در المپیک است و برنامه‌ای برای کارهای دیگر ندارم. تا پیش از المپیک هیچ فعالیتی غیر از دوومیدانی نخواهم داشت.

,

تفتیان درباره برگزاری اردوهای خود در خارج از کشور بیان کرد: من دوست ندارم که اردوهایم خارج از کشور باشد، چرا که خانواده‌ام این‌جا هستند و برایم راحت تر است. اما امکانات قابل قیاس نیست و اگرچه من موقع اردوی خارجی ناراحت هستم، اما باید به این موضوع هم فکر کنیم که مربی من قادر به آمدن به ایران نیست و شرایط تمرین در فرانسه بهتر است. مربی‌ام سابقه زیادی دارد و عناوین مهمی هم دارد، با مشورت تصمیم گرفتیم که برای کارهای بزرگ باید هزینه کنیم و من باید زمان بیش‌تری در فرانسه باشم. به او اعتماد دارم و قصدی برای جدایی هم ندارم.

,

وی افزود: از حضور در مسابقات مشهد هیجان‌زده‌ام و بعد از این مسابقه، ضمن حضور در اردوی فرانسه در ۸ مسابقه شرکت می‌کنم که پیش از توکیو با آمادگی به مسابقات برسم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه