اخبار داغ

الهویی: بازی با ماشین‌سازی سخت‌ترین بازی فصل گل گهر است/ باید اولین بازی سال را با حداکثر امتیاز تمام کنیم

الهویی: بازی با ماشین‌سازی سخت‌ترین بازی فصل گل گهر است/ باید اولین بازی سال را با حداکثر امتیاز تمام کنیم
مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: باید اولین بازی را در سال جدید با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم و بازگشت خوبی به جدول داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: ما فردا یک چالش خیلی بزرگ خواهیم داشت. برابر تیمی بازی می‌کنیم که موقعیتش در جدول می‌تواند هر تیم مربی و بازیکنی را فریب بدهد اما امیر قلعه‌نویی در جلسات تمرینی و فنی این موضوع را بارها برای بازیکنان تکرار کرد که تیم ماشین سازی فردا با تمام توان و انرژی و برای کسب امتیاز به میدان می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مربی گل‌گهر تصریح کرد: وظیفه داریم فردا تمرکز کامل و کافی را داشته باشیم که بهترین عملکرد و توانمان را برابر یک تیم خوب در یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان نشان بدهیم تا بتوانیم اولین بازی را در سال جدید با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم و بازگشت خوبی به جدول داشته باشیم. خیلی مهم است که بدانیم بازی فردا با ماشین سازی سخت ترین بازی فصل برای گل‌گهر است.
,
 
,
وی در خصوص غایبان گل گهر در این بازی عنوان کرد: تعدادی از بازیکنان در هفته گذشته دچار مصدومیت شدند که خداراشکر با تلاش‌های کادرپزشکی از مصدومیت خارج شدند. بازیکنانی مانند علی دشتی و فرشید باقری مشکلات کوچکی داشتند و طی این هفته در اختیار کادربدنسازی تیم بودند تا شرایط مطلوبی برای بازی پیدا کنند. باید ببنیم تصمیم سرمربی تیم چیست، چون برای او سلامت بازیکنان و استفاده از آن‌ها بسیار مهمتر از این است روی آن‌ها ریسک خطرناک داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه