اخبار داغ

تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور| پایان مسابقات با معرفی تیراندازان برتر

تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور| پایان مسابقات با معرفی تیراندازان برتر
مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مسابقات با هماهنگی دبیرخانه‌ها، دانشگاه‌ها و هیئت‌های استانی با حضور 111 دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار ونفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بخش دختران:
در رشته تفنگ:
فاطمه کرم‌زاده از دانشگاه الزهرا (س) اول شد، مریم سلیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه و نگار علی یاری از دانشگاه شهیدبهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه: هانیه رستمیان و آمتیس جعفری هر دو از دانشگاه الزهرا (س) به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا حسینی از دانشگاه فنی و حرفه ای یزد سوم شد.
 
در بخش پسران:
در رشته تفنگ:
مهیار صداقت از دانشگاه شهیدبهشتی قهرمان شد، پوریا نوروزیان از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران نایب قهرمان شد و سید محمدرضا سامع از دانشگاه شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته تپانچه: سجاد پورحسین از دانشگاه گیلان، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران و مهدی تندری از دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

از نکات قابل توجه این رقابت‌ها حضور قهرمانان و ملی‌پوشان در این مسابقات بود.
در پایان به نفرات برتر حکم، مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, بخش دختران:
در رشته تفنگ:
, بخش دختران:,
,
,
, در رشته تپانچه:,
,
, در بخش پسران:
در رشته تفنگ:
, در بخش پسران:,
,
,
, در رشته تپانچه: ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه