اخبار داغ

ورزشکاران را به صورت گروه‌های مختلف به اردو دعوت می‌کنیم

اقبالی: مدال‌های ایزدیار در جاکارتا انگیزه پاراشناگران را افزایش داد/ استعدادیابی و آماده‌سازی تیم ملی از اهداف انجمن پاراشنا در سال جدید است

اقبالی: مدال‌های ایزدیار در جاکارتا انگیزه پاراشناگران را افزایش داد/ استعدادیابی و آماده‌سازی تیم ملی از اهداف انجمن پاراشنا در سال جدید است
رئیس انجمن پاراشنا جانبازان و معلولین گفت: استعدادیابی و آماده‌سازی تیم ملی از اهداف انجمن پاراشنا در سال جدید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون محمدحسین اقبالی رئیس انجمن پاراشنا جانبازان و معلولین، درباره شرایط پاراشنا اظهار داشت: سال گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد عالی کرونا در ورزش و با حمایت مسئولین فدراسیون یک مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را برگزار کردیم و در سال جدید هم اگر شرایط مساعد شود، اردوها را ادامه خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: استعدایابی و پشتوانه سازی تیم ملی، آماده سازی پاراشناگران جوان برای مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین و در نهایت کسب آمادگی برای بازی‌های پاارآسیایی چین و افزایش مدال‌های تیم ملی در این رویداد نسبت به مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا از اهداف اصلی انجمن است که از سال گذشته و با برپایی اردوی آمادگی به دنبال اجرای آن هستیم.

,

اقبالی افزود: کسب ۶ طلای شاهین ایزدیار در مسابقات پاراشنا بازی‌های پاراآسیایی اندونزی انگیزه‌ای شد تا گرایش به پاراشنا در بین ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر شود. خوشبختانه در این مدت مربیان ما در سطح استان‌ها استعدادهای این رشته را شناسایی و به انجمن معرفی کردند که این موضوع نویدبخش پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است.

,

رئیس انجمن پاراشنا عنوان کرد: باتوجه به شرایط بیماری کرونا ورزشکاران را به صورت گروه‌های مختلف به اردو دعوت می‌کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود. سال قبل برخی از ورزشکاران ما در اردو شرکت کردند و اکنون در اردو امسال پاراشناگران دیگری را به اردو دعوت می کنیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات بحرین شویم.

,

وی اظهار داشت: در رقابت‌های جوانان بحرین هدف‌مان کسب قهرمانی تیم ملی پاراشنا کشورمان است که با استعدادهایی که در تیم حضور دارند رسیدن به این مهم دور از ذهن نیست و امیدوارم که در بازی‌های پاراآسیایی جوانان به این هدف دست پیدا کنیم.

,

اقبالی تصریح کرد: تمام ورزشکاران ما، با ایزدی سرمربی تیم ملی در تماس هستند تا در این شرایط که امکان برگزاری اردوها نیست در منزل برنامه بدنسازی خود را انجام دهند. این تمرینات برای حفظ آمادگی جسمانی آنها بسیار اهمیت دارد.

,

وی افزود: در سال جدید برپایی دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری از دیگر برنامه‌های انجمن است که به صورت آنلاین و وبینار برگزار خواهیم کرد تا مربیان و داوران ما با آخرین قوانین آشنا شوند.

,

اقبالی بیان کرد: اگر شرایط جامعه نسبت به ویروس کرونا مساعد شود، در نظر داریم رقابت‌های لیگ و نیز اردوهای آمادگی تیم ملی پاراشنا را برگزار کنیم. همچنین به دنبال برپایی مسابقات قهرمانی کشور تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در سال جدید هستیم.

,

رئیس پاراشنا انجمن در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون که سال گذشته با حمایت‌ خود استخر اختصاصی را برای برگزاری اردوهای تیم ملی در اختیار ما قرار دادند تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم با کسب مدال‌های خوش‌رنگ در رویدادهای بین‌المللی بتوانیم به بهترین شکل زحمات آنها را جبران کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه