اخبار داغ

در دیدار سلطانی‌فر و سانتونخا مطرح شد؛

تأکید وزارت ورزش بر پاک‌سازی پرورش‌اندام از دوپینگ/ آمادگی ایران برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی IFBB

تأکید وزارت ورزش بر پاک‌سازی پرورش‌اندام از دوپینگ/ آمادگی ایران برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی IFBB
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس IFBB گفت: باید اماکن ورزشی رشته بدن‌سازی و پرورش اندام پاک و عاری از هرگونه داروهای نیروزای جعلی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش‌اندام امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رییس فدراسیون جهانی بدنسازی، به جمعیت بالای علاقمند و تعداد باشگاه‌های فعال این رشته در ایران اشاره کرد. وی با بیان مطالبی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و حضور رییس فدراسیون جهانی در ایران تصریح کرد: امیدوارم این مسابقات بتواند در بهترین سطح کمی و کیفی برگزار شود. ایران این آمادگی را دارد که میزبانی مسابقات مختلف پرورش اندام و بدنسازی را داشته باشد.
,
 
,
سلطانی فر با تاکید براینکه اولویت اول ما در این رشته سلامت ورزشکاران است، اظهار داشت : باید اماکن ورزشی مربوط به رشته بدنسازی و پرورش اندام پاک و عاری از هرگونه داروهای نیروزای جعلی باشد ، چرا که حفظ سلامتی ورزشکاران بسیار مهم است.
,
 
,
رییس فدراسیون جهانی بدنسازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های سلطانی‌فر از این رشته، سخنان وزیر ورزش و جوانان در توسعه باشگاه های ورزشی بدنسازی عاری از هرگونه داروی انرژی زا را مورد توجه قرار داد.
,
 
,
او گفت: باید ضمن آگاه سازی علاقمندان به این رشته، مسیر مشخص فعالیت‌های ورزشی در بدنسازی و پرورش اندام به لحاظ علمی وتخصصی تبیین شود. تعامل گسترده مسوولان ایرانی در این رشته با فدراسیون جهانی به رشد آن در جهان کمک های بسیاری کرده است.
,
 
,
وی در ادامه توضیحاتی را درخصوص فعالیتهای رشته بدنسازی در جهان ارائه کرد و گفت: مجموعا ۲۰۲ فدراسیون در دنیا فعال هستند که فدراسیون ایران یکی از تاثیر گذارترین فدراسیونها در بسط و توسعه این رشته در دنیا است. بی تردید حمایتهای جنابعالی به عنوان عالی ترین مقام ورزش ایران در توسعه بدنسازی و پرورش اندام نقش به سزایی داشته است که من شخصا از شما تقدیر می کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه