اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

بستری 11 نفر و قرنطینه خانگی 30 بیمار کرونایی در خلیل‌آباد / رعایت پروتکل‌ها و همراهی مردم نجات‌دهنده است

بستری 11 نفر و قرنطینه خانگی 30 بیمار کرونایی در خلیل‌آباد / رعایت پروتکل‌ها و همراهی مردم نجات‌دهنده است
هاشمی با بیان اینکه همراهی مردم و رعایت‌ها می‌تواند نجات‌دهنده باشد، گفت: تعداد بیماران بستری در ابتدای نوروز یک تا دو نفر بود ولی امروزه به 11 بستری رسیده و همچنین 30 بیمار کرونایی مثبت در قرنطینه خانگی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان، اظهار داشت: علی‌رغم هشدارهای وزارت بهداشت مبنی‌بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز و همچنین تأکید بر ممنوعیت سفر، متأسفانه عده‌ای با نادیده‌گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی به چرخش ویروس کرونا در شهرها کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برخی افراد با سفرهای نوروزی، دیگر شهرها و روستاها را آلوده کردند، خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در موج چهارم هنوز شدت خود را نشان نداده ولی روند افزایشی بیماران نشانگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تعداد بیماران بستری در ابتدای نوروز یک تا دو نفر بود ولی امروزه به 11 بستری رسیده و همچنین 30 بیمار کرونایی مثبت در قرنطینه خانگی هستند، تصریح کرد: همشهریان بدون هرگونه پیش‌داوری و قضاوت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه هر شهروند خلیل‌آباد باید در حوزه آموزش یک سفیر سلامت باشد و هشدارها و نکات آموزشی را به اطرافیان خود منتقل کنند، اذعان کرد: شهرستان خلیل‌آباد به لحاظ وضعیت رنگ‌بندی کرونایی نزدیک به نارنجی شده است و مردم باید نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

,

هاشمی با بیان اینکه افراد که از سفر بازگشته‌اند تحت هیچ شرایطی دورهمی برگزار نکنند و همچنین کارکنان ادارات که مسافرت رفته‌اند از دیگر کارکنان در محل کار فاصله داشته باشند، عنوان کرد: مراکز خرید و پرتجمع عامل انتقال بیماری است و در هنگام خرید رعایت نکات بهداشتی نظیر خرید سریع و استفاده از ماسک را داشته باشند.

,

وی با تأکید بر اینکه سالمندان در معرض خطر بیشتری قرار دارند و باید بیشتر رعایت کنند، تشریح کرد: کسبه و اصناف باتوجه‌به گردش ویروس کرونا حتماً از ماسک استفاده کنند تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نارنجی یا قرمز شدن شهرستان و تعطیلی بعضی صنوف جلوگیری کنیم.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با بیان اینکه ویروس کرونا در حال چرخش است و هیچ راهی جز ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی و... نداریم، تأکید کرد: همراهی مردم و رعایت‌ها می‌تواند نجات‌دهنده باشد و از همه مردم تقاضا می‌کنم برای حفظ سلامتی خود دستورات ستاد کرونا را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه