اخبار داغ

در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟

انتصاب‌های عجیب عزیزی‌خادم قربانی گرفت/ شایعه استعفای سرپرست روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال در سئول!

انتصاب‌های عجیب عزیزی‌خادم قربانی گرفت/ شایعه استعفای سرپرست روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال در سئول!
پس از تصمیمات عجیب رئیس فدراسیون فوتبال، خبر استعفای سرپرست روابط‌عمومی این نهاد شنیده می‌شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم که طی روزهای اخیر با انتصاب‌های عجیب و انتخاب‌های شایعه‌ساز خود برای تیم ملی فوتبال ایران، به تیتر اصلی رسانه‌ها و سیبل انتقادات بدل شده، احتمالاً اولین قربانی سیستم اداری خود را از روابط‌عمومی خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی جوادی که به‌عنوان سرپرست روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال درکنار شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به فعالیت مشغول بود، گویا از این سمت به‌دلیل تصمیمات عجیب رئیس فدراسیون فوتبال استعفا کرده تا جزئی از این انتصاب‌ها و احتمالاً خرابی‌های آینده نباشد.

,
مسئله استعفای جوادی حقیقت دارد اما هنوز رئیس فدراسیون فوتبال درباره آینده او تصمیمی نگرفته و مشخص نیست که تکلیف روابط‌عمومی فدراسیون چه خواهد بود. استعفای علی جوادی بایستی به تایید رئیس فدراسیون برسد تا وی از سمت خود منفک گردد.
,
رئیس جدید فدراسیون فوتبال از بدو ورودش به ساختمان سئول با به‌کارگیری حمیدرضا مهرعلی، مجتبی خورشیدی، محمود رضایی و علی‌رضا امامی‌فر در پست‌های مختلف حاشیه‌های زیادی برای تیم رسانه‌ای فدراسیون ساخته و جالب‌تر این‌که هرگز حاضر به پاسخ‌گویی مقابل سوالات اهالی رسانه نبوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه