اخبار داغ

برنامه های تیم ملی برای رقابت های فدکاپ و دیویس کاپ با موفقیت انجام می شود

ضیاآذری: حضور جدیدی به رونق رقابت های انتخابی تیم ملی کمک می کند/ هیچ زمینی در اختیار فدراسیون تنیس نیست

ضیاآذری: حضور جدیدی به رونق رقابت های انتخابی تیم ملی کمک می کند/ هیچ زمینی در اختیار فدراسیون تنیس نیست
دبیر فدراسیون تنیس گفت: قطعا حضور امیر جدیدی به رونق رقابت های انتخابی تیم ملی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون تنیس از همکاری مجموعه های خصوصی در برگزاری رویدادهای رقابتی این رشته به نیکی نام برد و اظهار داشت: متاسفانه مجموعه های تنیس از طریق مزایده به بخش خصوص واگذار شده، در حالی که در قالب قانون هم به صراحت اعلام شده که مازاد اماکن دولتی باید واگذار شود و فدراسیون باید در این زمینه منتفع شود اما عملا هیچ زمینی در اختیار فدراسیون تنیس نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیر فدراسیون تنیس ادامه داد: اما خوشبختانه همکاری مجموعه های خصوصی با فدراسیون تنیس خوب بوده تا جاییکه بطور مثال بازی های عقب افتاده جام حذفی تنیس سال ٩٨ را در یک مجموعه خصوصی در البرز ادامه دادیم و در زمینه اردوهای تیم ملی هم  باشگاه های خصوصی همکاری لازم را دارند.

,

ضیاآذری پیرامون اردوی تیم ملی تنیس بانوان و رقابت های انتخابی تیم ملی آقایان توضیحاتی ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که برنامه های تیم ملی در فرایند آماده سازی برای حضور در رقابت های مهم فدکاپ و دیویس کاپ با موفقیت سپری شود.

,

دبیر فدراسیون تنیس دعوت امیر جدیدی هنرپیشه مطرح سینما به رقابت های انتخابی تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این هنرپیشه خوب سینما از بازیکنان خوب تنیس بوده و قطعا حضورش به رونق رقابت ها هم کمک می کند.

,

ضیاآذری که میهمان برنامه صبح به خیر ایران بود، در خصوص حمایت خانواده ها برای رو آوردن فرزندان خود به تنیس گفت: آنچه منطقی به نظر می رسد رو آوردن به رشته تنیس باید از روی علاقه فرزند صورت بگیرد. به این صورت که از 5 تا 6 سالگی حضور در زمین های تنیس را بصورت حضوری تجربه کنند و این رشته را نگاه کنند و اگر علاقمند به این رشته شدند با حمایت خانواده ها ادامه دهند و فرآیند قهرمانی را طی کنند.

,

دبیر فدراسیون تنیس ادامه داد: بدون شک تنیس در زمینه همگانی و سلامتی هم یکی از ایمن ترین رشته هاست و رو آوردن در همان سنین کودکی از چهار سال به بعد نیز به هماهنگی مغز و بدن کودک کمک کرده و در رشد مهارتی و شخصیتی بسیار موثر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه