اخبار داغ

تمامی فعالیت های MMA باید زیرنظر فدراسیون و انجمن هنرهای رزمی ترکیبی باشد

اسحاقی: اجازه نمی دهیم سودجویان از فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران، سواستفاده کنند/ جلوی بسیاری از حکم فروشی ها را گرفته ایم

اسحاقی: اجازه نمی دهیم سودجویان از فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران، سواستفاده کنند/ جلوی بسیاری از حکم فروشی ها را گرفته ایم
بازرس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: قانونی شدن فعالیت MMA در ایران به این معنی نیست که راه برای افراد سودجو باز شده باشد و همه مدعی برگزاری مسابقات آن شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، وحید اسحاقی بازرس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی اظهار داشت: کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران یک اتفاق بزرگ بود که بعد از پیگیری های مداوم مسئولان فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان اتخاذ شد و باعث گردید تا کسانی که در این رشته رزمی فعالیت می کنند از بلاتکلیفی نجات یابند و کسب این موفقیت را تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, MMA,

وی تصریح کرد: رشته های مختلف تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی باید به این نکته مهم درخصوص هنرهای رزمی ترکیبی توجه کنند که نمی توانند بدون مجوز فدراسیون و انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، برای خود تشکیلاتی راه بیندازند و مسابقات برگزار کنند. این موضوع تخلف است و ما با این افراد سودجو برخورد خواهیم کرد. تمامی فعالیت ها در این زمینه باید زیرنظر فدراسیون و انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) باشد و رشته های غیرمرتبط نمی توانند مدعی برگزاری مسابقه شوند.

, MMA, MMA,

وی که مسئولیت ریاست هیئت استان خراسان رضوی را نیز بر عهده دارد، درباره شروع فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در این استان، خاطرنشان کرد: ما قصد داریم هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به صورت مستقیم، زیر نظر هیئت استانمان باشد و آن را به عهده شخص نمی گذاریم، فقط در چارت سازمانی برای آن دبیر و نایب رئیس معرفی خواهیم کرد.

, MMA,

بازرس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره روند برخورد با تخلفات رشته های رزمی زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی سخن گفت: هر شخصی که قصد دارد در استانهای مختلف کشور، نمایندگی هریک از رشته های تحت پوشش فدراسیون را بگیرد، باید به صورت قانونی از طریق فدراسیون انجمن ورزش های رزمی اقدام کند. فدراسیون نیز به هیئت استان مربوطه نامه می زند و بعد از ابلاغ هیئت استان، می تواند فعالیت خود را آغاز کند، در غیر این صورت تخلف کرده و ما با این شخص برخورد خواهیم کرد. ضمن اینکه تاکنون جلوی بسیاری از حکم فروشی ها را نیز گرفته ایم و این برخوردها ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه