اخبار داغ

۲ خبر از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛

شهلا: به موفقیت اسنوکر ایران در سال ۱۴۰۰ امیدوارم/ دوستار: ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی داشتیم

شهلا: به موفقیت اسنوکر ایران در سال ۱۴۰۰ امیدوارم/ دوستار: ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی داشتیم
سرمربی تیم ملی اسنوکر و مدیر امور بین‌المللی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ کامران شهلا، سرمربی تیم ملی اسنوکر کشورمان بیان کرد: برنامه های ویژه و خوبی در سال ۱۴۰۰ برای ورزشکاران تدارک دیده شده است. استعدادیابی هایی را که در سال گذشته برگزار کردیم، تابستان امسال به سرانجام می رسانیم و ادامه آن را در سراسر کشور و دیگر رشته ها  انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی هم‌چنین گفت: اردوهای مختلفی برای ورزشکاران و ملی پوشان تدارک دیده شده و در صورتی که شرایط کرونایی کشور اجازه بدهد آنها را برگزار می کنیم. سال ۱۴۰۰ نویدبخش روزهای خوبی برای خانواده بولینگ، بیلیارد و بولس و همچنین ورزش کشور است که به موفقیت در آن امید بسیاری دارم.

,
دوستار: ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی داشتیم
, دوستار: ارتباطات خوبی با فدراسیون جهانی داشتیم,
 
,
اشکان دوستار، مدیر امور بین‌الملل این فدراسیون نیز اظهار داشت: متاسفانه اواخر ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ سالی پر سکون برای رشته های ورزشی تحت پوشش فدراسیون  و ورزش جهان بود و بدلیل شیوع و جهش ویروس کرونا کلیه تقویم های مسابقات رشته های بیلیاردی (اسنوکر و پاکت بیلیارد) و بولینگ کنسل شد و یا مکررا به تعویق افتاد. آنچه که برای یک فدراسیون ملی که وظیفه هدایت، پیشرفت و خدمت به رشته های تحت پوشش خود را دارد و همچنین فدراسیون ها و کنفدراسیونهای بین المللی این رشته ها حائز اهمیت است حفظ و مراقبت از سلامتی و جان بازیکنان ملی پوش ، مربیان و داوران است.
,
 
,
او ادامه داد: طبق مکاتبات و رایزنی های دو طرفه فدراسیون ایران با فدراسیون ها و کنفدراسیون های جهانی در سال گذشته مقرر شد در صورت پیشروی مثبت و سریع طرح واکسیناسیون عمومی کشورهای عضو و بهتر شدن شرایط از نظر بستر برگزاری رویدادها، تقویم ورزشی کنفدراسیون ورزشهای بیلیاردی آسیا (ACBS) و فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در رشته اسنوکر از سر گرفته شود.
,
 
,
وی نهایتاً گفت: در طول این مدت کلیه امور و ارتباطات بین فدراسیون  با فدراسیون ها و نهادهای رسمی جهانی رشته های تحت پوشش به نحو شایسته ای در جریان است و با قدرت از تمام داشته های تخصصی خود در امور بین الملل بهره می گیریم تا ضمن حفظ جایگاه تعاملی و بین المللی فدراسیون و کشور عزیزمان در راستای اهداف عالی بین المللی و ملی راه را برای پیشرفت و ارتقای ورزش کشورمان فراهم کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه