اخبار داغ

در راستای تأمین نیازهای تیم ملی؛

امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با یک شرکت هواپیمایی/ عزیزی‌خادم: حضور در جام‌جهانی قطر برای‌مان اهمیت بسیاری دارد + عکس

امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با یک شرکت هواپیمایی/ عزیزی‌خادم: حضور در جام‌جهانی قطر برای‌مان اهمیت بسیاری دارد + عکس
هواپیمای اختصاصی شرکت کیش‌ایر تا پایان مرحله مقدماتی در اختیار تیم‌ ملی فوتبال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین‌ماه، قراردادی جهت همکاری بین فدراسیون فوتبال ایران و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر امضا شد. طبق این قرارداد همکاری، شرکت کیش‌ایر متعهد شد تا وظیفه خدمات کلیه پروازهای تیم‌ ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را انجام‌ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم ،رئیس فدراسیون فوتبال در این‌باره اظهار داشت: از این حمایت خالصانه و عمل گرایانه از تیم ملی فوتبال که نماد اتحاد و همبستگی است بسیار تشکر می‌کنم. قرار گرفتن شما در کنار تیم ملی فوتبال،
,
هویت بخشی و اعتبار بخشی که سمبل اتحاد است، ایجاد شده و در واقع  چشم ۸۰ میلیون ایرانی در داخل و حتی خارج از ایران به این تیم است. جام جهانی در نزدیک‌ترین منطقه یعنی قطر برگزار خواهد شد که برای ما حضور در این تورنمنت بزرگ بسیار مهم خواهد بود.
,
 
,
عزیزی‌خادم اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی با تمام ظرفیت‌هایش در حوزه تبلیغات در کنار کیش ایر خواهند بود. بازهم می‌گویم این امر اتفاق بزرگ و مبارکی برای فوتبال و ملت ایران است. امروز یکی از شرکت‌های هواپیمایی در راستای منافع ملی، هویت بخشی و  اعتبارزایی، صادقانه در کنار تیم ملی فوتبال و مردم ایستادند و بدون شک جامعه و فوتبال ملی را شاد کردند.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اذعان داشت: اتفاقاتی در بحث میزبانی رخ داده و بخشی از حقوق‌مان تضعیف شده. میزبانی را ناعادلانه گرفتند اما اتفاق امروز برای من به عنوان رئیس فدراسیون و جامعه فوتبال در راستای منافع ملی  بسیار خوب و خبری خوش‌آیند در سال ۱۴۰۰ بود.
,
 
,
عزیزی خادم نهایتاً گفت: یک تعامل دوگانه رخ داده که با اتحاد و همدلی کنار هم هستیم. امیدوارم مراحل را طی کنیم و پله به پله برای مردم و فوتبال ایران با صعود به جام جهانی و رد شدن از مرحله مقدماتی شادی را به ارمغان آوریم. جزیره کیش اعتباری برای کشور است که این اعتبار باید ادامه دار باشد و درکنار هم خواهیم بود تا در نهایت شادی مردم را ببینیم.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه