اخبار داغ

مؤمنی: به تیم قهرمان جام‌حذفی نباید سهمیه مستقیم آسیایی اختصاص یابد/ بازیکنان امید هم باید وارد گود حذفی شوند

مؤمنی: به تیم قهرمان جام‌حذفی نباید سهمیه مستقیم آسیایی اختصاص یابد/ بازیکنان امید هم باید وارد گود حذفی شوند
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید به تیم قهرمان جام حذفی، سهمیه پلی‌آف داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مؤمنی، پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است جام حذفی یک تک بازی باشد یا به صورت رفت و برگشت صورت بگیرد و تیم ها از شانس بیشتری برخوردار شوند، عنوان کرد: جام حذفی را برای بالا بردن تعداد بازیها از سقف AFC گذاشتند تا به حدنصاب بازیهای رسمی برسیم. معمولاً به دلیل اینکه حوادث غیرمترقبه ای اتفاق نیافتد و شانس مجدد به تیم ها داده شود، معمولاً به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده با توجه به اینکه جام حذفی سهمیه مستقیم آسیایی می گیرد، باید راهکار مناسبی اتخاذ کنیم که حداقل تیمی به صورت مستقیم نرود و سهمیه ای به صورت پلی آف به آن داده شود. قبلاً که این اتفاق افتاد، دو تیم داشتیم؛ اکنون که تعداد تیم هایمان افزایش پیدا کرده بهتر است این تغییر ایجاد شود. بهتر است فدراسیون فوتبال برای بازیکنان جوانی که اکنون در تیم های امید بازی می کنند برنامه ای درنظر بگیرد تا حداقل 5 بازیکن زیر 23 سال در جام حذفی بازی کنند.
,
 
,
مؤمنی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم فوتبالمان رشد کند، باید علم را در این رشته بیاوریم. افرادی که در رشته تربیت بدنی مدارک عالیه دریافت می کنند، برای وزارت امور خارجه نمی گیرند، برای فوتبال می گیرند. باید از این کارشناسان استفاده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه