اخبار داغ

جوکار در گفت‌وگو با دانا:

دولت پروازهای ترکیه را لغو می‌کرد کرونا اوج نمی‌گرفت/ به جای مراسمات مذهبی باید صف‌های مرغ تعطیل می‌شد

دولت پروازهای ترکیه را لغو می‌کرد کرونا اوج نمی‌گرفت/ به جای مراسمات مذهبی باید صف‌های مرغ تعطیل می‌شد
نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به ۴۰۰ پرواز به ترکیه در ایام نوروز گفت: ترکیه خود منبع کرونا و آلوده به ویروس است، اما عدم لغو پروازها به این کشور نشان داد که دولت اراده ای برای کنترل و مدیریت کرونا در کشور ندارد.
[

«محمدصالح جوکار»، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملکرد دولت در روزهای پایانی سال را عامل خیز دوباره کرونا دانست و گفت: مشخص نیست سیاست گذاری در حوزه مقابله با کرونا، سیاست انقباضی است یا انبساطی؛ متاسفانه دولت به شیب ملایم با این بحران مواجهه نکرد؛ گاهی کار را رها کرد و موجب شکل گیری موج چهارم کرونا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ مدیریتی منسجم و یکپارچه ای در این زمینه وجود ندارد ادامه داد: وزیر بهداشت نسبت به موج تازه کرونا هشدار داده بود اما رئیس جمهور در آستانه تعطیلات نوروز با اعلام اینکه از پیک کرونا عبور کردیم عادی سازی کرد و بعد از تعطیلات شاهد افزایش روز به روز ابتلاها و مرگ و میرها هستیم.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مردم توقعی نداشتند که امسال نوروز به سفر بروند زیرا شرایط کرونایی را به خوبی درک کرده بودند تصریح کرد: بعد از توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من هم سفر نمی روم، بسیاری برنامه های سفر نوروزی خود را لغو کردند اما اظهارات آقای رئیس جمهور و عملکرد دولت در صدور مجوز برای سفرهای نوروزی اوضاع را بدتر کرد.

,

جوکار با اشاره به اینکه آقای روحانی عنوان می کند که همه مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرا می کند ادامه داد: مردم در پایان سال 99 برای سفرهای ضروری خود هم باید از فرمانداری ها مجوز می گرفتند اما به یکباره دولت کار را رها کرد و مردم شهر به شهر چرخیدند و کرونا در همه جا جولان داد.

,

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به 400 پرواز به ترکیه در ایام نوروز تصریح کرد: ترکیه خود منبع کرونا و آلوده به ویروس است، اما عدم لغو پروازها به این کشور نشان داد که دولت اراده ای برای کنترل و مدیریت کرونا در کشور ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه موج چهارم کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان همه امور مردم را دوباره تحت الشعا قرار داده است تاکید کرد: رئیس جمهور اعلام کردند که در شهرهای قرمز مراسمات مذهبی تعطیل است؛ اگر تدبیری می شد تا در ایام منتهی به نوروز و حتی در تعطیلات عید صف های طولانی مرغ تشکیل نمی شد و ورود و خروج به شهرهای مختلف نیز بدون کنترل رها نمی شد، امروز شاهد این نبودیم که تمام کشور یک دست قرمز شود.

,

جوکار خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید نسبت به تعلل و بی اقدامی های دولت در ایام نوروز که موجب اوج گیری کرونا و شکل گیری موج تازه در کشور شد پاسخگو باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

گفتگو از فاطمه کرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه