اخبار داغ

با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام؛

کانوی دونفره بانوان مسافر انتخابی المپیک تایلند شد

کانوی دونفره بانوان مسافر انتخابی المپیک تایلند شد
در جلسه کمیته فنی آبهای آرام در خصوص اعزام چهار ماده دیگر پس از تست انتخابی امروز تصمیم‌گیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آبهای آرام امروز با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه با اشاره به چهار ماده تست انتخابی و تحلیل نتایج آن، کمیته فنی آبهای آرام تصمیم گرفت قایق دونفره پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی باتوجه به کسب سهمیه چین و ازبکستان و عدم حضور کره شمالی در المپیک در کانوی دونفره ۵٠٠ متر بانوان به تایلند اعزام شوند.
,
 
,
بر این اساس با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام علی آقامیرزایی، عادل مجللی، هدیه کاظمی، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی نمایندگان ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند خواهند بود.
,
 
,
رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر همه تلاش‌ها انجام شده و توانایی این را داریم که همه نفرات را به مسابقات اعزام کنیم اما با تصمیم کمیته فنی نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند به مسابقات اعزام خواهند شد.
,
 
,
علیرضا سهرابیان با اشاره به تصمیمات کمیته فنی اظهار کرد: برای اولین بار اعزام قایقرانان به مسابقات را منوط به تصمیم کمیته فنی کردیم. این چندمین جلسه کمیته فنی برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک است.
,
 
,
وی ادامه داد: بهتر است در این شرایط مالی سخت، در عین حالی که از نظر بودجه مشکلی نداریم، ورزشکارانی که با نظر کمیته فنی شانس کسب سهمیه دارند اعزام خواهند شد و امیدوار به کسب سهمیه هستیم. کمیته فنی خواست که چند مرحله تست انجام شود و انجام شد.
,
 
,
رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت: منطق و عقل حکم می‌کند که بودجه‌ای که در اختیار داریم را در جای مهم هزینه کنیم. ما می‌توانیم کارهای مهمی انجام دهیم و با نظر کمیته فنی بهترین‌ها در موادی که شانس کسب سهمیه داریم به مسابقات اعزام می‌شوند.
,
 
,
در این جلسه کمیته فنی آبهای آرام علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان، محمود ساویز، الیاس اقلیمی، محسن میلاد، مسعود میرسعیدی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی و ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه