اخبار داغ

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه:

اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد/ مراسمات مذهبی در فضای مجازی برگزار می شود

اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد/ مراسمات مذهبی در فضای مجازی برگزار می شود
حجت الاسلام محمد صالحی با اشاره به اینکه اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد، گفت: به این منظور کلاس های آموزشی برای مبلغین را به مدت ۴ روز در بستر فضای مجازی آغاز کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن‌تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان مراسمات مذهبی در فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: البته هیات ها و امامزاده ها آماده برپایی مراسم‌ حضوری ماه مبارک رمضان هستند اما منتظر تصمیم نهایی ستاد کرونا هستیم.

وی افزود: تا این لحظه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمامی برنامه های مذهبی در بقاع متبرکه به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت برپا می شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد، تصریح کرد: به این منظور کلاس های آموزشی برای مبلغین را به مدت ۴ روز در بستر فضای مجازی آغاز کردیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ۲۰ نفر از مبلغین قم که تخصص در امر تبلیغ در فضای مجازی را دارند دعوت کردیم تا در بقاع متبرک برنامه هایی را به صورت غیرحضوری داشته باشند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: مبلغان دینی در این ایام باید منبرهای تبلیغی خود را در فضای مجازی ارائه کنند.

وی ادامه داد: با صدا و سیما نیز هماهنگ شده تا برنامه های قرآنی از جمله تفسیر کوتاه، جزء خوانی و ... را که در بقاع متبرکه بدون حضور جمعیت انجام می شود از طریق شبکه های استانی نمایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه