اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

تعزیرات و بازرسی سازمان صمت زنجان مکلف به ورود به بازار مصالح ساختمانی هستند

تعزیرات و بازرسی سازمان صمت زنجان مکلف به ورود به بازار مصالح ساختمانی هستند
آبی پور معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در خصوص مشکل کمبود سیمان در بازار زنجان گفت: تعزیرات و بازرسی سازمان صمت مکلف‌اند به بازار مصالح ساختمانی ورود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اقدامات استان برای تامین کالاهای اساسی بازار زنجان برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان اعم از مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، برنج و غیره اتخاذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: مشکلی در استان برای تامین کالاهای اساسی در استان زنجان نداریم و سهمیه‌های کشوری تخصیص داده شده نیز تامین شده و در انبارها ذخیره شده است.

,

آبی‌پور خاطرنشان کرد: برخی از اقلام اساسی برای کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان در بازار توزیع خواهد شد تا قیمت‌ها متعادل باشد.

,

وی ابراز کرد: با تدابیری که انجام شده هیچ مشکلی در حوزه کالاهای اساسی در استان زنجان نخواهیم داشت.

,

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه به موضوع نظارت‌ها نیز تاکید شده است بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان نظارت‌های مستمر خود را از بازار خواهند داشت و با متخلفان نیز قطعا برخورد قانونی انجام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌های شهرستانی نیز در این ماه برای نظارت بر بازار فعال خواهند شد و در صورت لزوم به منظور تشدید نظارت‌ها از بسیج اصناف استفاده خواهد شد.

,

آبی‌پور ابراز کرد: قیمت اقلام باید براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد و افزایش قیمت‌کالاها به ویژه کالاهای اساسی به صورت کشوری اعمال می‌شود و در استان تصمیمی برای افزایش قیمت کالاها اتخاذ نمی‌شود.

,

وی عنوان کرد: روند توزیع روغن کاملا با نظارت دقیق انجام می‌شود و جلوی هر گونه تخلف نیز در این راستا گرفته می‌شود.

,

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه در مورد کمیاب شدن سیمان در بازار زنجان و عدم رعایت قیمت مصوب در بازار ابراز کرد: باید بازرسی سازمان صمت به این مورد ورود کنند و اگر واحدها تولیدی سیمان تولیدات خود عرضه نکند دچار تخلف شده و بازرسی سازمان صمت و تعزیرات باید برابر قانون با واحدهای متخلف برخورد کند.

,

وی در پاسخ به علت عرضه سیمان در بازار بالاتر از قیمت مصوب خاطرنشان کرد: این موضوع تا به امروز به ما ابلاغ نشده اما اگر این اتفاق افتاده باشد سازمان صمت و تعزیرات مکلف هستند که به این موضوع ورود کرده و جلوی تخلفات را بگیرند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه