اخبار داغ

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان: فدراسیون بسکتبال در مسیر صحیح استانداردسازی جهانی قرار گرفته است

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان: فدراسیون بسکتبال در مسیر صحیح استانداردسازی جهانی قرار گرفته است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان با تمجید از تلاش‌های فدراسیون بسکتبال در خصوص قرار گرفتن در مسیر صحیح استانداردسازی جهانی گفت: این امر قطعا باعث پیشرفت باشگاه‌ها و تقویت تیم‌های ملی رده‌های مختلف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان احمد پارو که تیمش، یعنی بسکتبال پالایش نفت آبادان در مرحله ی نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، در این خصوص گفت:حضور تیم ملی جوانان کشور در رقابت های این فصل لیگ برتر نشانه بارز دور اندیشی فدراسیون‌ بسکتبال در جهت تجربه اندوزی بازیکنان جوان تیم ملی و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی برگزاری مسابقات تدارکاتی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: استفاده از داوران جوان، قاطع و متواضع در کنار داوران باتجربه قطعاً از فرآیند صحیح مدیریت از قبل تعیین شده نشأت گرفته است که می‌تواند آینده‌ی داوری بسکتبال را تضمین کند.
,
پارو اظهار داشت: اشتباهات داوری در تمام رشته‌های ورزشی طبیعی است. شاید در این فصل تیم ما در مواردی از داوری و اشتباهات آن لطمه دید اما دیدگاه ما بر این است که اشتباهات داوری جزء قضاوت داوران در بسکتبال است. امیدواریم که با کسب تجربه بیشتر توسط داوران خطاهای موجود در بازی‌ها به حداقل برسد.
,
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان تصریح کرد: قدردان حضور قدرتمند و با انگیزه‌ی تمام تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های این فصل هستیم که توانستند با وجود اینکه مسابقات بدون تماشاگر بود، تنور بازی‌ها را گرم نگه دارند.
,
وی اضافه کرد:‌‌ ضمن تشکر از میزبانی فدراسیون بسکتبال، آرزو دارم سالی عاری از کرونا داشته باشیم تا بتوانیم ساختار مناسب لیگ بسکتبال کشور را به همراه تماشاگران فهیم آن به سمت قله‌های ترقی رهنمون کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه