اخبار داغ

هر بار کم آوردم، عشق مردم انگیزه‌ام بود

خداحافظی ناگهانی احسان پور از کشتی: روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی کردم

خداحافظی ناگهانی احسان پور از کشتی: روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی کردم
کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران از خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام احسانپور بعد از سال‌ها تلاش در سطح اول کشتی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
احسان پور که در وزن المپیکی ۶۵ کیلوگرم برای حضور در المپیک تلاش می‌کرد، بعد از شکست در تورنمنت متئوپلیکونه ایتالیا تصمیم گرفت تا از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
,
 
,
احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم با امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی رقابت داشت اما در آخرین حضور در او در رقابت 65 کیلوها در تورنمنت بین‌المللی متئو پلیکونه ایتالیا بود که با ناکامی همراه شد تا مشخصاً شانسی برای حضور در پیکارهای المپیک نداشته باشد.
,
 
,
کادر فنی تیم ملی برای رقابتهای پیش رو در قزاقستان دو مدعی دیگر این وزن را انتخاب کرده و تیم ملی کشتی آزاد با امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم رقابت‌های گزینشی و قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده است.
,
 
,
بهنام احسان‌پور در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار یک پست احساسی خبر از خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی داد.
,
 
,
احسان پور نوشت: زمانی که کودکی را می‌گذراندم با هدایت‌های پدر عزیزم پا بر تشک کشتی گذاشتم و همه سال‌هایی که دوستانم به بازی‌های کودکانه مشغول بودند، من روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی می‌کردم. سال‌ها برایم با قهرمانی‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌ها گذشت و هر بار که کم آوردم، عشق مردمم انگیزه‌ای مضاعف برایم بود. اینک و در پایان 20 سال تلاش و مبارزه روی تشک کشتی، چهار گوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. آنچه طی این سال‌ها در خاطرم مانده، نه زخم‌ها و آسیب‌ها، نه دوری از خانواده و دوستان، نه کم‌لطفی‌ها و نامرادی‌ها که مهر و عشق شما مردم نازنین است.
,
 
,
احسان پور سابقه حضور در مسابقات جهانی 2015 آمریکا و 2017 فرانسه و پیکارهای المپیک 2016 دارد و در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان در وزن غیرالمپیکی 61 کیلوگرم صاحب مدال برنز جهان شد و از همان روز قرار بر این شد که با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک، کارش را در وزن 65 کیلوگرم ادامه دهد، اما هرگز در این مدت نتوانست در وزن جدید توفیقی کسب کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه