اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون جودو

امضای ‌تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و قرقیزستان/ دیدار میراسماعیلی با نماینده فدراسیون ترکمنستان

امضای ‌تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و قرقیزستان/ دیدار میراسماعیلی با نماینده فدراسیون ترکمنستان
رئیس فدراسیون جودو کشورمان طی جلسه رسمی با همتای قرقیزستانی خود تفاهم نامه همکاری امضا ‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه رسمی برای امضاء‌ تفاهم نامه مشترک بین آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو کشورمان و همتای قرقیزستانی خود صبح امروز(جمعه) در هتل اورین شهر بیشکک امضا‌ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این تفاهم نامه در رابطه با همکاری دو طرف، تبادل مربیان، برگزاری کمپ های تمرینی، برگزاری مسابقات چند جانبه، مبارزه با دوپینگ، حمایت و پشیبانی از منافع دو فدراسیون ایران و قرقیزستان در رویدادهای جودو، برگزاری دوره های آموزشی دوطرفه، تبادل برای آموزش داوران، کارشناسان و مدرسین، شرکت در سمینارهای دوطرفه، مساعدت و حمایت دو طرفه برای آماده سازی تیم های ملی ایران و قرقیزستان در رویدادهای بین المللی و... از جمله توافقات بین دو رییس فدراسیون جودو ایران و قرقیزستان بود. در این جلسه، کولبایوف و ارکیبن بیک راخیموف رئیس و دبیر فدراسیون قرقیزستان حضور داشتند.

,

کولبایوف رییس فدراسیون جودو قرقیزستان، در پایان این جلسه رسمی ضمن آرزوی موفقیت برای جودو ایران در رویدادهای پیش رو داشت و ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه باعث ارتباط بیشتر بین دو فدراسیون ایران و قرقیزستان شود.

,

*دیدار میراسماعیلی با نماینده فدراسیون ترکمنستان

, *دیدار میراسماعیلی با نماینده فدراسیون ترکمنستان,

در حاشیه برگزاری مسابقات جودو قهرمانی آسیا، جلسه ای بین رییس فدراسیون جودو کشورمان و نماینده فدراسیون ترکمنستان برگزار شد.

,

در این جلسه مقرر شد با موافقت دو طرف؛ تفاهم نامه همکاری بین شهر مشهد مقدس و عشق آباد امضا ‌شود.

,

با توجه به نزدیکی مرز عشق آباد و مشهد، نسبت به برگزاری کمپ های تمرینی، برگزاری لیگ های دو جانبه، تبادل مربیان، برگزاری دیدارهای دو جانبه به صورت رفت و برگشت و... توافقات اولیه صورت گرفت.

,

در این جلسه قرار بر این شد در جلسات بعدی، در مورد هرنوع همکاری که می تواند به سود جودو ایران و ترکمنستان باشد در ایران، بین مشهد و عشق آباد در این تفاهم نامه امضا شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه