اخبار داغ

کشتی جام دانکلوف و پتروف| فلاح و عبادی به نیمه نهایی راه یافتند/ گلیج، ناصرپور و طاهری حریفان خود را شناختند

کشتی جام دانکلوف و پتروف| فلاح و عبادی به نیمه نهایی راه یافتند/ گلیج، ناصرپور و طاهری حریفان خود را شناختند
در ادامه رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف در بلغارستان فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج مسابقات صبح نمایندگان کشورمان در روز دوم به شرح زیر است:

,

 

,

کشتی آزاد:

, کشتی آزاد:,

در وزن 74 کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک موسابکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر یک از کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف گئورگیف از بلغارستان می رود.

,

 

,

کشتی فرنگی:

, کشتی فرنگی:,

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد. وی در دور سوم نیز حریفش را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

,

 

,

وزن کشی اوزان باقی مانده این رقابت ها برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

,

کشتی آزاد:

, کشتی آزاد:,

در وزن 97 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، مجتبی گلیج در دیدار نخست به مصاف خوتچویا از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل انگستروم از سوئد قرار می گیرد.

,

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امین طاهری در گروه ب با اسلام آدیزوف از بلغارستان و آلکسی ژورژولیانی از گرجستان کشتی می گیرد. در این وزن 6 نفر حضور دارند.

,

 

,

کشتی فرنگی:

, کشتی فرنگی:,

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سیراشکی از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان یارا و ایلبارس از ترکیه روبرو می شود.

,

 

,

امشب نیز علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی و حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد برای کسب مدال طلا به میدان می روند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه